2015. július 13., hétfő


Kreatívkodásaim 


 Kreatíkodás.......ez olyan szó, ami egyből tudatja az emberrel milyen tevékenykedés is az. De kinek mit jelent....?  Nekem azt, hogy kiélem magam alkotás terén, hogy valami maradandót csinálok és később ha végignezek mit is hoztam létre, mosolyra gördül a szám, jó kedvem lesz tőle. Az egész a csütörtöki-ami már azóta szerdai- csajos napok megülésével kezdődődt. Ilyenkor mi csajok, azaz drága sógornőm és én- összejövünk, pletyizünk, eszünk-iszunk, ja és közben ugyebár nemcsak a szánk jár, hanem ki-ki kedvenc vagy az éppen arra az alkalomra választott hobbival foglakozik. Sógornőmet, Krisztát  már évekkel ezelőtt elbűvölte a hímzés varázslatos világa, ahogy életre kelti öltéseivel a kispécizett képet. Ha teheti és kedve van a csajos délutánokon eme kedvetelésérnek él. Én mindig mást csinálok, ugyanis nekem nincs olyan nagy kitartásom nekifogni egy akkora himzős projekteknek, mint Kriszta. Karácsonykor és húsvétkor  képeslapokat gyártottam a családnak. Sajna azokról nincs kép, mert elfelejtettem megörökíteni őket és már azáta a rokonok polcait díszitik, legalább is remélem :-). Évszankonként készítettem ajtókoszorúkat is, és festettem csicsergő madárkákat is. Később, miután láttam a yutobon egy a szalvéta technikáról szóló videót, hát ne tudjátok meg.....Páromat, most már férjemet beráncigáltam az összes hobbiboltba, amit csak láttunk....és ő türelmesen végigjárta velem. Ez az imádat tartott egy jó ideig. Sorra készültek a szalvétás díszek: gyertyák(főleg), mécsesek. Az utóbbi időben recepteket írok. Arról egy külön bejegyzésben.

Akkor íme képekben a "hogyan is kezdődődt".....







Míg esküvői lázban égtünk, saját örömömre ezt a kis füzetett öltöztettem díszruhába, ahol is összeírtam a fontos tudnivalókat, telefonszámokat a lakodalommal kapcsolatban:





Nincsenek megjegyzések: