2015. augusztus 28., péntek

Egy háziasszony királysága


Gondolom most mindenki el kezdett azon morfondírozni, mit is takar a bejegyzés címe. Nekem nem kellett sokat gondolkodnom, milyen címet és miért adjak. Óóóó...... hát nekem a konyhám a királyságom. Itt aztán igazán jól érzem magam. Nagyon szeretek sürögni a konyhában. Ilyenkor sütök-főzök, új recepteket próbálok ki, melyekből már jó párat be is írtam férjem anyukájától kapott receptes füzetembe. Ennek  a nagy főzés iránti szerelmemnek legjobban  férjecském örül, mikor munkából hazajövet már az ajtóban érzett friss illatok jelzik....itt valami FINOM történt. Igyekszem mindig valami jót, finomat, laktatót főzni, és mondhatni arra is odafigyelek, hogy ne túl gyakran ismétlődjenek az asztalra tett ételek. Bizton állíthatom, hogy én vagyok saját magam legnagyobb kritikusa. Sosem érzem, hogy szás százalékosan teljesítettem, bár Tamás kinyalt tányérja nem erről tanúskodik. Minden alkalommal száz százalékra hajtok.....
Imádom a konyhámat. Tágas (még anyuék konyhájától is nagyobb, és ők nagy családi házban laknak), van elég rakodóhely, passzolnak a színek (szerintem), a tűzhely is mondernebb mint volt és amit nagyon szeretek még benne az a nagy munkafelület. Talán ez abból is fakad, hogy anyunak kicsi a munkafelülete és alacsony az étkező asztala is, amin eléggé kényelmetlen főzni. Most már minden konyhai és nem konyhai kiegészítő is a helyére került és reggelente szinte élmény leülni a bárpulthoz kávét szürtyölni és blogokat olvasni. Majd magáról a konyháról is teszek fel képeket, de előtte fotogénné kell tennem....:-). 

Ebbe a drágaságba gyűjtöm azokat recepteket, melyek beváltak és szeretünk is. 

Nincsenek megjegyzések: