2015. augusztus 11., kedd

Ez meg az


      Mint már tudjátok a csajos napok-délutánok közös hobbinkról (is) szólnak, azaz alkotunk.......éééés megy a pletyi, amit már keresztlányunk Panni is tud. 
Peti kérdezi(az apa): "És mit fognak anyáék csinálni?"
Panni válaszol: "blablabla....".
Hát ez a lány nagyon fogékony az új dolgokra.:-).Jól van na, nekünk Nőknek ez kihagyhatatlan tevékenység, melyet ha nem végzünk rendeszeresen, mellékhatások is léphetnek fel. Hmmmmm.....pl. a pletyihiány-szindróma, aminek most meg nem mondom mik a tünetei. Hát ez most elárulja, hogy soha nem szenvettem ebben a szindrómában, mivel nálam még nem lépett fel eme hiány, mivel én ........:-). Na jó most mér nagyon elkanyarodtunk a fő témától. Szóóóval.....Mostanában több időt sikerült szentelni a kreatívkodásnak, aminek nagyon örülök. Készült egy SK névnapi köszöntő képeslap, konzervdobozokat öltöztettem új ruhába.



A képeslapot drága sógornőmnek készítettem.


Ezek a konzervdobozok még főzés után maradtak ki és gondoltam hasznos dologra használom fel őket. Nem kell hozzá más mint dekorációs papír, melyet meg a LIDLben szereztem be két csomaggal, egy fix, papír önragadós díszszalag, ragasztó és olló.


Igen, és ismét konyervek, de már új ruhában.  Az új kanapé vásárlásakor megkaptuk  annak mintaanyagát. Egyik héten a kezembe akadt és már szemem előtt volt a képzeletbeli kis villanykörte a fejemnél.....:-). És íme megszölettek az új kis toll-és fixtároló dobozaim. Nagyon teteszenek és egyben fel is dobta a TV szekrénykénket.


Naaaa mára ennyi, de majd még  posztolok kreatívkodásaimról, addig is irány isnpirálódni. .........Szép napot Nektek!



Nincsenek megjegyzések: