2015. augusztus 26., szerda

Lomtalanításra fel 2


   Hát nagysokára elértem ennek a nagy akciónak a második szakaszához. Sajnos, közbe jöttek dolgok, és nem tudtam folyamatosan végezni, de így is nagy örömömre szolgál, hogy végre sikerült hoznom a következő bejegyezést róla. Akkor nem is gatyázom, jöjjenek a képek és ahhoz a leírások. 





     A következő helyiség a fürdő volt. Pár üres és régi flakon kidobtam, a sarokban előre raktam a félig üres flakonokat, hogy az fogyjon el hamarabb, valamint a mosdó alatti kis szekrény ment át a legnagyobb változáson. Elrendeztem a tisztítószereket,kiszelektáltam a felesleges, agyon használt dolgokat.

                                  


    Sorban a következő a ruhásszekrény volt. Már erre is ráfért a lomtalanítás. Szándkékosan nem rakok fel előtte készült fotót, nem szeretem mutogatni, hogy milyen trehány tudok lenni..... Két táskányi ruhát raktam félre, amit majd a nálunk megrendezett ruhagyűjtésre elviszek. Fehérneműs képek azért nem mutatok...... 


   A kreatívban dobozomban már nagy volt a rumli, mindig csak bedomtam az új anyagot. De most már így szerintem elégge átlátható....na de meddig.....




    Ez a folyosón található komód tartalma. Hát ez is megcsappant. Kidobtam két pár  már ezer éve nem hordodt cipőt, a főszertartó-az a két barna színű fából készölt polcocska- még a felfúrrásra vár, és a pórszívó tartozékait is egy zacskóba raktam. Férjecském még pár hónapja vásárolt szerszámait is a kamrába tettem.....lefogadom, hogy már nem is emlékszik hova tette......:-)





 Itt is kiszelektáltam,a mit lehetett, bár nem tudtam jó szögből fényképezni......de itt is szép rend lett.


  A TV-szekrény polcában is kiszelektáltam a már elolvasott és nem aktuális újságokat. Sajnos itt "előtte ilyen volt" képet nem készítettem....:-(




Nincsenek megjegyzések: