2015. augusztus 11., kedd

Lomtalanításra fel


     Egy szimpatikus blogot olvasva kaptam én is az ötletet, vagyis a lomtalanításról szóló posztját olvasva vettem rá magam erre a dologra. Nagyon hasznos dolognak tartottam , hiszen idővel az ember sok olyan dolgot halmoz fel ami már vagy elavult, régi, nem használja esetleg nem hordja és csak feleslegesen foglalja helyet a szekrényben. Így hát én is összeállítottam személyre szabott lomtalanítási listámat és neki is fogtam, azzal a kis külömbséggel, hogy én nem napokra, hanem hetekre osztottam. Élveztem is, ahogy szép rend és rendszer kerekededt ki a pakolás során, ugyan is már egy ideje egyre többet foglalkoztatott, hogy meg kellene csinálni....de mikor és hogyan kezdjük el. Nagy segítség a listaírás. Végigmész a lakáson és lejegyzed milyen helységeket kell pucba raknod. Nagy öröm az embernek, amikor a 2O nap után végigmegy újra  a lakáson a listája szerint, és látja rend van, mindennek meg van a maga helye. Főleg olyan egyénnek, aki a híres Monica-stílusban fut, mint én.....Hát igen, és fény derült az én nagy hibámra....túlságosan is rendszerető vagyok, de természetesen csak a saját parkettemen. Akkor beszéljenek magukról a képek:



Az iratokat sokáig egy cipősdobozba raktuk csak úgy, rendszerezés nélkül.


Most már mindkettőnknek van saját mappája.


A hűtőszekrényből kikerültek a lejárt élelmiszerek, a felesleges italok, melyeket már úgy sem iszunk meg. Hirtelen sok üres hely lett:-)



Szeretem ezt a kis szekrényt. Egyrészt ez volt az első olyan normális rakodó szekrényem, még mielőtt nem lett kész az új konyha. Ide rakom vázába férjecskémtől kapott friss virágokat...és az egyéb lim-lomot. De most már itt is szépen elrakodtam. Másrészt meg nagyon cuki:-)


Sorba raktam a szakácskönyveimet is. Ha valaki ajándékot szeretne nekem......akkor nem kell sokat gondolkodnia.....





Illetve lomtalanítottam a dobozok között is, érdekes itt is több hely lett:-), és a tisztítószerek is szép katonás sorban állnak (márha az így néz ki:-), valamint  a végén kidobtam egy régebbi felmosórongyot.

Hát a 2O napos lomtalanítási kihívás első hete letelt és azóta még tartom a rendet, bízom benne, hogy  továbbra is így megy..... Remélem kedvet adtam Nektek is.



Nincsenek megjegyzések: