2015. augusztus 19., szerda


Örömömre szolgál 1

        Már sok olyan blogot olvastam, ahol a blogírok számba vették minek is örülnek, mi okoz Nekik örömöt, boldogságot, mi fakasztja Őket mosolyra, miben látják a jót, a szépet. Hát ez nekem nagyon megtetszett, mert mostanság igen csak híján vagyok az ilyen "mindenben csak a jót kell látni" gondolatoknak, képességnek. Nagyon hajlamos vagyok mindenben csak a rosszat látni, csak a negatív élményekre emlékezni és az alapján általánosítani. Így hát gondoltam én is indítok ehhez hasonló "poszmaratont",  és leírom, hogy én minek örülök, mi szebbíti meg a napom. Akkor az első:
  •  hogy,már nincs hőség, és éjjel is jól alszunk,
  •  hogy megjött a terhes jóga könyvem, így abból is készülhetek, 
  •  hogy haladok a lomtalanítással,
  •  hogy belevágtam, hála férjemnek, életem legnagyobb kihívásába, és örülök, 
  •  hogy van két új falidísz a lakásban,
  •  hogy elkezdtük házunk építését,
  •  hogy a bátyuskám boldog, hála sógornőmnek,
  •  hogy apu végre nem dolgozik,
  •  hogy férjemnek jól megy a munka,
  •  hogy újra keresztszülők leszünk,
  •  hogy élvezhetem az új konyhámat, ami már nem is annyira új:-),
  •  hogy megláttogattuk barátnőmet Egerben,
  •  hogy mikor jönnek az új kreatívkodós ötletek,
  •  hogy egy kellemes napot töltöttunk el Gabival, Csabival és Zsófival,
  •  hogy mikor férjecskémnek izlik a főztöm(merne mást mondani:-)),
  •  hogy már most kedvesebbek a leendő szomszédok, mint a pozsonyiak,
  • férjecskémtől gyakran kapok virágot, csak úgy mert szeret:-),
Hát mára ennyi sikerededt. Mindjárt jobban is érzem magam, hogy igen is sok jó dolog történik, csak látni és értékelni kell az apró örömöt okozó dolgokat is.

Nincsenek megjegyzések: