2015. szeptember 7., hétfő

Egy kis kikapcsolódás.......


.....nekem a tűzhely mellett főzöcskélni és sütni is azt jelenti. Szeretem, hogy olyan sok helyem van a munkaasztalon és egyszerre kirakhatom az alapanyagokat. Zenehallgatás közben igazi ellazulás burgonyát, répát, vagy más zöldséget hámozni, imádom ahogy az apróra vágott hagyma illata betölti a konyhát, ahogy a hús puhul az edényben, ahogy készül az igazi tyúkhúsleves, ahogy a süti szépen barnul a sütőben, ahogy a puding szép lágy és krémes lesz, ahogy párolódik a zöldség......és még sorolhatnám. Ha egy újabb érdekes receptet találok, égek a vágytól, mikor próbálhatom ki. Van egy füzetem, amibe gyűjtöm őket, és majd amint lehetőségem nyílik rá, kipróbálom. Ha tehetném, egész nap receptek után néznék, azokat készíteném el, hogy bővíteni tudjam tudásom. Nagy álmom, ha mér kész lesz a házunk, sok vendéget hívni, ebédeket főzni, szülinapokat tartani, ünnepeket finom ételekkel kellemessebbé tenni. Főként az egyszerű de nagyszerű, laktató, finom, tápláló kajákért vagyok oda....igaz nálunk is becsusszan néha meki.....de ritkán....:-).Szeretek experimentálni. Ha találok egy érdekes receptet, beleteszem azt, amit nekem vagy férjecskémnek tetszik, vagy amitől úgy gondolom még érdekesebb lenne az étel. Már sok tészta-,burgonya-, bundáshús-, grillezetthús-,saláta-, leves-, főzelék-, gombóc-, süti- és szotéfélét készítettem, melyek úgy érzem be is váltak.
Kellemes főzést Nektek és nyűgözzétek le párotokat, hiszen tudjátok a szerelem a gyomron át vezet:-)

Nincsenek megjegyzések: