2015. szeptember 24., csütörtök

Fürdősó üvegből dekoráció






A tegnapi csajos kreatívkodós délután eredménye. Sokat gondolkodtam, kreatívos blogokon nézelődtem, hogyan is lehetne felhasználni a négy üresen maradt fürdősó üveget, és mivel dolgozom a lakás őszi hangulatán, ez lett a végeredmény. A ragadsztós papírleveles elemeket és a spárgát a helyi papírüzletben szereztem be. Mikor megláttam őket, ugrott be abba a kis agyamba, hogy hogyan is fog kinézni. Az alátét  egy virágcserép alja volt, amit akril festékkel átfestettem, hogy harmonizáljanak a színek. A lencse egy gyors ötlet volt, hogy ne legyen az egész olyan unalmas, de így nem látni a mécseseket, na de majd ha meggyújtom.....
Az alsó képen látható üveg már nem fért rá a cserépaljra, de nem is akartam kidobni. Lencse helyett szórtam bele üzletben kapható őszi illatott árasztó szárított micsodákat ( bocsi, de halvány lila gőzöm sincs mi annak a neve) és a nappali kommódján talált helyet magának. Még kell  pár őszi dekoráció és teljes lesz a készlet, az őszi lakásdíszítésről majd egy másik posztban. 

Nincsenek megjegyzések: