2015. szeptember 14., hétfő

Lomtalanítási akció 3. szakasz


Sikerült letudni a lomtalanítási akció harmadik szakaszát is, ismét volt pici szünet, de nem adtam fel és folytattam. Ebben a szakaszban az éjjeli szekrények aljába néztem bele, hát volt mit kidobni. Következtek a sminkek, a kamra, a kommód, ékszeresdobozok, és a számítógép. A kamrában picit rakodtam férjecském szerszámai között is, pedig már többször megfogadtatta velem, hogy ne és ne tegyem. De hát muszáj volt, össze-vissze volt ott minden.....:-). Na de beszéljenek a képek.....






Az összes ékszerem kiszórtam egy kupacba, majd rendszereztem őket: nyakláncok és karkötők, elegáns  alkalmakra ékszerek és hajtűzők.



Az én éjjeliszekrénykém. Visszaadtam Moni sógornőmnek az újságjait, kidobtam az üres gyógyszeres dobozokat, és nem aktuális katalógokat.



Férjecském éjjeliszekrénye. Az olvasott csináld magad hobbi újságokat eltettem jobb időkre, odatettem a kivett anyajegye után maradt hegre krémet, zsebkendőt, és aktuálisan könyveit.



Mivel nem vagyok egy nagy sminkes lady, ezzel a résszel gyorsan végeztem. Hétköznapokon csak természetes színeneket használok, nem szeretem a túlzott sminket. De ha pl. esküvőről, buliról, esetleg más ünnepélyes alkalomról van szó, picit több szemhéjfestéket viszek fel. A lenti közepső sorban lévő sminkdolgok  kerültek kidobásra. 


Tároló dobozokba raktam a konzerveket, egy polcra raktam a cukrot és lisztet, és egy kupacba tettem a kenőket, a kecsup mögötti rész az. Anyukámnak adtam az üres befőttes üvegeket, kidobtam a konzervek után maradt papírdobozokat, és ripsz-ropsz lett még tároló hely.



Itt nem volt szükség szelektálásra, csak szépen nagyság szerint kupacokba raktam a törölközőket és úgy döntöttem ezt a két könnyen polc élére csúsztatható kosarat máshol használom  majd. Esetleg ötletek?


A számítógépből végezetül kitöröltem az összes olyan képet, ami csak foglalja a helyet.....volt mit "lomtalanítani".


Remélem valakinek sikerült kedvet csinálnom a lomtalanításhoz. Nem kell hozzá csak akaraterő, lsaját lista, Te mit szeretnél szelektálni és kész is.







      

Nincsenek megjegyzések: