2015. szeptember 25., péntek

Mit is lehet csinálni egy esős délutánon, estén?

    Hát mivel a házimunkával már végeztem és még sétálni sem tudtam kimenni a zord, esős idő miatt, úgy döntöttem értelmesen töltöm az időm. Lelkesen fogtam neki az új őszi dekorációmnak, remélem Nektek is tetszeni fog majd. Nem kell hozzá sok kellék, csupán egy egyszerű képkeret, fehér kémenyebb háttérpapír, színes őszi hangulatot árasztó díszpapír, ragasztó, olló, kivágott betűk és akril festék. A képkeretet átfestettem akrilfestékkel, míg száradt, elkészítettem a képkeretbe valót. Azzal hamarabb kész lettem, mint vártam, férjecskémmel megnéztünk pár Jó barátok( a kedvencünk, egyszer már végignéztük mind a tíz évadot) részt, de még mindig nem száradt meg az a betyár képkeret. Mivel oda kinn nagyban esett, teázni lett kedvem. Szeretem a tea változatos ízét (ezutón is köszönöm drága sógornómnek a tömérdek teát!!!), hogy érzem a gyümölcs illatát, amiből készül, és miután már régóta szeretnék magamnak beszerezni egy igazi teás bögrét/csészét szétnéztem. Hogy az a fránya Pinterest.....


Már készen.


És itt már a konyha falát díszíti.


Ezt még délelőtt készítettem. Nem tartott tovább 5 percnél, a konhyabútor sarokpolcán helyeztem el.


Ebben a szettben legfőképp a mintázat fogott meg.


Na de ez....nagggyyyoooon cukiii:-)

 Úgy látom nekem valahogy bejönnek a pöttyös dolgok....

Talán azért is tetszett meg, mert még a számban érzem a cseresznyés jogurtos tea ízét.


Nincsenek megjegyzések: