2015. szeptember 23., szerda

Örömömre szolgál   5


Bár az elmúlt héten történt egy szomorú dolog, ami még beárnyékolja a kedvem, hangulatom, igyekszem pozitív lenni és nem depibe esni. Szerintem valaki ott fenn szintén ezt akarná.....Ami most segít:

  • hogy Tamás mindvégig mellettem állt, és vele túl vészeltem a hétvégét,
  • hogy mama és papa együtt vannak, 
  • pihenésképp Jó barátok maratonokat tartunk férjecskémmel, eltereli a gondolataim, 
  • sokan érdeklődnek, hogy vagyok, 
  • sógornőm ajándéka  már beszerezve, 
  • újabb csajos délután, a múltkori kimaradt, 
  • kész az új őszi ajtókoszorú, 
  • virágzik a rózsám, már egy bimbó kinyílt, még négy várat magára, 
  • esti filmezések férjecskémmel, közben forralt boroztunk 
  • levelezik egy másik szobanövényem is, 
  • haladok a lakás őszi díszítésével, 
  • anyu virágos kertjébe még a múlt héten virághagymákat duggattam, lehetne már tavasz, hogy lássam tényleg lesz e belőle virág, 
  • mágneses üzenőtábla a hútőn,
Sokan mondták, hogy nem kell lelkiismeret furdalásomnak lenni, ha most más, pozitív dolgokra is odafigyelek, összpontosítok. Igyekszem, de gyakran eszembe jutnak a hétvége eseményei. Úgy érzem megtettem, megtettünk mindent, hogy szép élete lehessen, sokat voltunk vele, törődtünk vele és nem hagytuk magára.


Ez fogadodt, mikor még pénteken haza kellett jönni Tamás öltönyéért....


...és ez mikor vasárnap hazajöttünk.



Kinyílt két újabb levél, és jönnek az új hajtások.


Nincsenek megjegyzések: