2015. szeptember 8., kedd

Őszi hangulatban


Szeptemberben nemcsak a suli, óvoda vette kezdetét, hanem maga az ősz is. Reggelente már csuda hideg van, később  kel fel a nap, hamarabb nyugszik le, egyszer esik, máskor süt a nap, bár már nem melegít úgy, mint nyáron. Ezek a tényezők hatnak az én kedélyállapotomra, hangulatomra is. De idén valahogy tudatosult bennem, hogy ennek az "alávetem magam az őszi depi" hangulatnak véget kell vetni. Eldöntöttem, megszeretem(már amennyire tudom) ezt az évszakot, hiszen ennek is megvan a maga szépsége, előnye (amit még nagyon nem érzékelek sem tudok) és kihasználahtósága. Igyekszem majd célokat kitűzni, igaz mintha nem tettem volna.De olyan célokat, melyek előre visznek ebben a "szeressük meg az ősz"t projektben. Ennek kapcsán olvastam Via blogját( a bloglistámban urban:eve blogként találod), ahol számos jó ötletet kínál, mit is csinálhatunk őszkor. Hát meg is kezdtem a ráhangolódást. Hozzá hasonlóan én is befejezem a mondatot, és szeptemberben szeretném:

  • leírni az ősszel kapcsolatos pozitív élményeimet,
  • sokat olvasni,
  • őszi illatú mécseseket égetni, 
  • este pakrócba kuporodva férjecskémmel filmezni,
  • finom teákat inni,
  • őszies hangulatot varázsolni a lakásban, 
  • ha az idő engedi többet kinn lenni, mint ahogy eddig szoktam, 
  • ismét gesztenyét szedni a gyerekekkel, 
  • folytatni a munkámra a fekészülést,
Segítségképpen már letöltöttem Via egyik támogatást nyújtó anyagát a Őszi bingót. Ha a kockákban leírt élményekkel találkoztál, pipáld vagy húzd át.



És még pár kép, melyek megtetszettek a mai őszi tájképmustrában.





Már este nyolc óra van, kinn sötét van, hallani ahogy fúj a szél......és én még bírom.....
Szép estét Nektek!





Nincsenek megjegyzések: