2015. október 16., péntek

Jegyzetfüzet díszítése

Vettem magamnak egy jegyzetfüzetet, melyet majd remélem használni is fogok a tanácsadásom során. Mivel a füzet első oldala csupasz volt, és fehér is, gondoltam turbózzuk fel a drágát, és erre a szokásos heti csajos délután két órája megfelelőnek időnek szolgált. Elővettem a kreatívos-kincses dobozomból a hozzávalókat és elkezdtem alkotni. A szükséges kellékek: jegyzetfüzet mintázatlan előlappal, betűminta, olló, papírragasztó, filctoll, Lidlben kapható öntapadós pillangó-és virág minták, szinten Lidlben beszerezhető mintás papírcsíkok, valamint filcből készített tapados virágok.



Az eredmény. Sajnos előtte milyen volt képet nem készítettem....Ha ez segít: csukd be a szemed, és képzelj el egy fehér előlapot....és meg is van...



Nincsenek megjegyzések: