2015. október 25., vasárnap

Karácsonyi előkészületek


Igaz még nagyban tart az ősz, amit nem bánok, mert így is nehezen szoktam meg, hogy átléptünk ebbe a hűvös, egyszer süt a nap máskor meg vacog a fogunk olyan hideg van évszakba, még mindig nem a kedvencem, szerintem soha nem is lesz, bár az ősz is megajándékoz bennünket sok széppel és jóval. Deeee ami a lényeg, amiért is a bejegyzés is megszületik, az az hogyan is készüljünk fel időben, lélekben, fejben, és egy kis szórakozással megspékelve a karácsonyra. Kriszta sógornom ajánlotta figyelmembe a rendteremtő blogot, ahol már október 19-től kezdetét veszi  a hétről-hétre szétírt folyamatos, rendszerezett készülődés. Nem is kellett több nekem sem, így hát, mivel én is szeretem pontokba venni a dolgaim, és szeretek tervezni, beszereztem egy jegyzettömböt, felöltöztettem karácsonyi hangulatú borítóba. Az alapanyagokat a LIDL-ben szereztem be, hol máshol:-). Ami kell hozzá: jegyzettömb, olló, papírragasztó, színes papírcsíkok, betűminták, filctoll, fehér keménypapír.


Mielőtt még kezelésbe vettem volna füzetet.


....és miután kezelésbe vettem.

Karácsonyi előkészületek:
  • Nyomasd ki a karácsonyi listákat.
  • Írd össze kiknek szeretnél karácsonyi lapot küldeni (címet is).
  • Találd ki, ki milyen ajándékot kap. Nem baj, ha ez a lista most még nem lesz teljes, legkésőbb október végéig azonban fejezd be, hogy legyen elég időd mindent megvenni.
  • Ünnepi menetrend kigondolása: írd fel mentek-e vendégségbe, hozzátok jönni fognak-e vendégek. Ha elutaztok, ennek a részleteit is írd fel.
  • Állítsd össze az ünnepi menüt.
  • Írj bevásárló listát a menü alapján.
  • Rendrakás az előszobában.

Nincsenek megjegyzések: