2015. október 13., kedd

Mit nekem ajándékba?

Nem vagyok válogatós, mindennek tudok örülni. Vannak dolgok, melyekre rég óta vágyok, de csak halogatom megvásárlásukat, nem is tudom miért...Majd egyszer, hangzik a válasz....
Szeretem rendeszerezni a dolgaim, lejegyezni a fontos dolgokat, eseményeket, dátumokat.Most is ha lehet listát írok mindenről, jegyzetbe veszem, amire gondolok, de nincs meg az füzetkém és írószerszámom, amire azt mondanám, hogy igen ez AZ A FÜZET ÉS ÍRÓSZERSZÁMOM. Talán épp ezért is szerettem volna erre a célra mindig is egy igazi tervezős évi jegyzettömböt hozzá való tollal és tartóval. Ha könyvesüzletben járunk, vagy áruházakban, ahol szintén kapható az ilyen, mindig megállok azon részlegen, és csak bámulom a kínálatot. Aztán csak továbbhaladok, mondván, majd egyszer veszek magamnak... Most akkor meg is mutatnám, mire gondoltam és milyenek tetszenek nekem.







Nagyon széles a választék. Az ember azt sem tudja melyiket válaszza....

Nincsenek megjegyzések: