2015. október 22., csütörtök

Örömömre szolgál 9

  • hogy drága barátnőm Reni segített a poszterek széthordásában, közben jóóóól szórakoztunk, a belefért egy kis shoppingolás is, és a végén régi fényképeket nézegettünk, 
  • hogy szuperul megy az új verdám, 
  • hogy Tamás örült szülinapja alklamából  a családi összejövetelnek, 
  • hogy a szülinapi ajándékom (amit még júliusban kaptam) egész évben élvezhetem, Urob si sám havilap előfizetést kaptam, 
  • hogy az Anthuriam jól érzi magát a bőrében, amit még tavaly férjecskémtől kaptam NNN alkalmából, 
  • hogy az autó hétvégi első nagy bevetése jól ment, megjártuk "kedvenc" városunkat, Malacky-t, majd Stupava-t, és pozsony utáni falvakat, mint Lozorno, Pernek, Rohožník.
  • spontán egy órás beszélgetés anyuval és bátyámmal, 
  • hogy a hétvégén Kriszti kuzinommal egy csakis nőknek szóló szemináriumra megyünk, mert NŐNEK LENNI JÓ ( ez maga a szeminárium címe), már nagyon várom, és saját bögrét is kell vinni, hogy ne kelljen többször műanyagpoharat használnunk, így termelve kevesebb hulladékot. 
  • csütörtöki forró csokizás Krisztával, házilag készítettem a forró csokit, recept itt:http://gabicsek.blogspot.sk/search/label/forr%C3%B3%20csokol%C3%A1d%C3%A9
  • az idei almás pitém, recept itt:http://gabicsek.blogspot.sk/2013/10/almas-tejes-pite.html 



Az Anthuriam így ontja a virágait.


ami még maradt a forró csokiból.


így még nem sütöttem almás pitét.





Nincsenek megjegyzések: