2015. október 15., csütörtök

Örömömre szolgál  8

  • hogy Gabi keresztlányunkkal e-mailozünk, 
  • hogy egy hétvégen kétszer is részt vehettem néptánctársulatok előadásán,
  • hogy férjecskémtől szép ajándékot kaptam csak úgy spontán, 
  • hogy kinyílt az ötödik rózsámbimbóm, 
  • hogy bátyám és Móni örültek az ajándékoknak, 
  • hogy esténként közös, ágyban olvasást tartunk férjecskémmel, 
  • hogy megtaláltuk a nekem való tütüt, 
  • hogy fokozatosan sikerül beszerezni férjecském szülinapjára a kellékeket, amiben besegített Kriszta sógornőm is,
  • hogy a múlt hétvégén váratlanul de annál nagyobb örömet szerezve találkoztam egy régi szívemnek nagyon de nagyon kedves munkatársnőmmel. Nagyon megörültünk egymásnak, meg is ölelgettük egymást rendesen. Szuper érzés volt őt látni, és tudni hogy még nem felejtett el, már évek teltek el, hogy eljöttem a legelső munkahelyemről, és még azóta őrzi a melegítő szvetteremet.....
  • igazi bio-édes-lédús almát enni, 
  • fahéjas sült almát enni,

Az a bizonyos csak úgy ajándék férjecskémtől.


Fahéjas sült alma.


Nincsenek megjegyzések: