2015. október 28., szerda

Régi sál új változatban

Mivel én és varrás nem állunk túl közel egymáshoz, és nem akartam hogy az ágyunk allján csak heveredjenek a pár éve vásárolt őszi-téli sáljaim, valamit ki kellett ötletelnem. A megoldás végül is ismét pont akkor jött, mikor végképp nem vártam, bár nem egy egetrengetően nehéz kivitelezésről van szó. Az ötletes blogon olvasgattam épp az aznapi bejegyzést. Párnát nem akartam készíteni, de összekötöttem a kettőt. Az én sáljaimnak hosszú szálak lógtak a végén, ami viszont nem tetszett, ráadásul szálladzottak is, és nehézzítette a nyak körbe tekerését, ami miatt nem is szerettem hordani. De, hogy ne untassam itt az olvasót, mutatom is a képet, hogy készült el a régi sál új változata.


Még eredeti állapotban, a lógós "fürtökkel" együtt. Bekunkorodva a sál széle.


Majd miután összepárosítottam és többször összecsomoztam a két szemközti egymáshoz passzoló "fürtöket" majd levágtam annak végét, ez lett az eredmény. "Összevarrt" sál, amit simán a nyakam köré tudok tekerni, és nem kell bajlodni, hogy hol a sál eleje-vége és mitöbb, nem idegesítenek a lógó fürtök és a szélek sem kunkorodnak be.


Trippla az öröm. Bár most így visszagondolva, ehhez a technikához nem kellett volna még blogot sem olvasni.....:-)



Nincsenek megjegyzések: