2015. november 12., csütörtök

Almás pite Gabriella konyhájából


Sok volt az alma a hűtőben. Még mindig. Pedig már Pannival sütöttünk két adag almás muffint, de még így is nagy mennyiségű alma maradt, és különben is nem szeretem ha a gyümölcs csak úgy van magában, ha már ilyen szépre megnőtt, akkor legyen küldetése .El is kezdtem nézelődni a listám gasztroblogjain, majd kis idő után megtaláltam a nekem valót Gabriella konyhájában. Kedvem is lett egy finom őszi jó kis fahéjas-almás pitére. Volt hozzá itthon minden, úgyhogy neki is fogtam, közben fődögélt a csibepörkölt.


Nnnooo nekem picit másképp sikerült. Rájöttök, amint megnéztétek a receptet Garbriellánál. Ennek az az oka, hogy picit több tésztamasszát raktam az aljára, mint a tetejére, és ami el is sült a reszelt almában, azért is nem látni a tésztaréteget. Nem tudtam mennyi az annyi. Viszont így nem lett olyan száraz hatású, és férjecskémnek is jobban ízlett.

Nincsenek megjegyzések: