2015. november 10., kedd

Az idei ősz újdonságai


Ez az ősz valahogy minden téren más, mint a többi. Nemcsak azért, mert épül a házinkók(erről már többször írtam, már a csapból is ez folyik:-)), hanem mert olyan dolgokat próbáltam ki, éltem meg, melyek régebben nem érdekeltek. Kezdjük az Őszi bingóval, amit Via blogján találtam. Egy olyan táblázat, melynek rubrikáiba őszre jellemző élményeket írtak. A lényege az, ha az egyik rubrika tartalmával találkoztam, vagy megéltem, pipálni kell, és nekem az ugyebár nagyon megy. Kipipáltam az összeset, minden rubrikába beleírtam hol és mikor láttam. Szórakoztató volt. Figyelni kellett a környezetet, és így megláttam(részben) az ősz szépségét.


Aztán adodt nekem drága sógornőm Kriszta egy sütőttököt. Gondoltam, miért is ne, legyünk nyitottak az új dolgokra.Bújni kezdtem a receptes blogokat, aztán Kriszta küldött egy linket, ahol találtam is kedvemre valót. Főztem belőle levest, meg sütöttem muffint. Jó volt új ízekkel ismerkedni, férjcském is értékelte, 11 pontot kaptam a 10-ből.:-)


Almás-sütőtökös krémleves sült almaszeletekkel.



Sütőtökös-fahéjas muffin egy kis csokireszelékkel.

Szerettem volna Panninak és a három gyereknek (Gabi, Csabi, Zsófi) kedveskedni, ezért gondoltam csinálok valamit házilag. Épp kapóra jött egy recept. Hát el is készítettem, másodjára sikerült, először sokáig főztem a mézet. A tanulság? Nem olvasunk mézfőzés közben, még csak egy pillantra sem kukkantunk bele egy blogba sem.....


Nekem így sikerült a házi mézes nyalóka.


       

Nincsenek megjegyzések: