2015. november 16., hétfő

Karácsonyi készülődés 5.hét


Kezdetét vette az 5. hét(november 16-22), ami azt jelenti, eljutottunk a karácsonyi készülődés feléhez. Ez a hét a konya lomtalanításáról és takarításáról szól egyéb karácsonyi készületek mellett. Reméltem, hogy lomtalanítás terén nem lesz sok a dolgom, de ez a rendteremtő túlszárnyalja minden képzeletemet, ugyanis nagggyooon részletes lomtalanítási küldetésbe hívja az ember lányát. No de nem fog ki rajtam, és bele vetem magam a sűrűjébe.
Szóóóval a feladatok:
  • kiválasztani az ünnepekre  a ruhánkat és hozzá illő kiegészítőket,
  • időpontot kérni a fodrászhoz, (ami már tényleg nem ártana, a fejem nem bírja el ezt a nagy hajtömeget), és a kozmetikushoz(hááát nem tudom, nem tudom),
  • ünnepi ráhangalódás céljából beszerezni pár adventi újságot.
  • elkészíteni pár olyan ételt vagy sütit, amit karácsonyig a fagyasztóban tárolható, hmmm.....
  • apró ajándék megvásárlása(Győrben voltunk a hétvégén....), illetve tartós élelmiszerek beszerzése sütéshez-főzéshez( pénteken shoppingtúrán voltunk, így sikerült is párat megvenni)
A konyhában:          

  • lomtalanítás és rendrakás (átnezni MINDEN EGYES konyhai eszközt, edényt, tepsiket,poharakat, bögréket és megszabadulni minden olyantól, ami nincs használatban, rossz állapotban van, vagy csak tologatjuk egyik helyről a másikra.)
  • minden alapanyagot és tartós élelmiszert jól zárható tároló dobozokba rakni.
  • a hűtőbe lehetőseg szerint mindent lefedve és az ételek mennyiségétől föggően edénybe tárolni,így energiát és helyet is lehet spórolni, valamint
  • ezek után alapos takarítás: pókhálók letörlése, ajtó és villanykapcsoló letörlése, ablaktisztítás, konyhaszekrényajtók lemosása, konyhai kisgépek lemosása, kitörlése, munkafelületek alapos tisztítása,sütő kitisztítása, hőtű lemosása, hűtő kitörlése, kuka kimosása.




Férjecském megörvendeztett egy fülbevalóval, hogy majd ez is legyen rajtam Karácsonykor.



4 megjegyzés:

Andi írta...

Ez a fülbevaló tökéletes választás karácsonyra :) Ilyet hol lehet? :) Én is akaroook :P

Anita írta...

Győrben voltunk szombaton.azt az Árkádban vette Tamás a földszinten valami bizsitériában, a BIJOU BRIGITTében.volt hozzá nyaklánc is, de azt már nem akartam.

Andi írta...

Szuperül néz ki...bár nekem minden tetszik, ami rénszarvasos :P

Anita írta...

koszi, nekem ez az első, szerintem is cuki kis rénszarvasok, bár nem hordok gyakran fülbevalót.