2015. november 6., péntek

Pannival #2

Úgy alakult, hogy Tamás csütörtökön felszabadul a munkából és az egész napot itthon töltötte. Kaptam az alkalmon, és közös megegyezés után áthoztuk hozzánk Pannit egész délutánra, ami egyébként is tervben volt, de eredetileg csak kettesben lettünk volna. Így viszont hármasban tudtunk lenni. Két óra körül érkezett, természetesen nem egyedül, "taxit" küldtem érte. Hogy ne érje meglepetésként a közös program, már előző nap megbeszéltem vele, hogy átjön. Nem kellett sokat győzködni, aminek nagyon örültem. Programként, mivel mostanában az anyukájával sokat sertepertél a konyhában, közös sütést gondoltam ki. Almás muffinokat sütöttünk, a receptet itt találjátok. Aktív volt a gyerek. Rakta, keverte a száraz hozzávalókat, kimérte a tejet, felverte a tojásokat, felaprította a csokit, rakta a meghámozott almát, töltögette a kosárkákat a masszával. Mindent együtt csináltunk, igaz segítséggel, de csak fogtam a kezét és irányítottam. Voltak kisebb szünetek, mikor elment, aztén öt perc múlva visszajött, hogy körianyu jó móka veled sütni, süssünk még.Közben a keresztapja kattingatott, de be fogtam őt is segíteni. Amíg én az almát hámoztam és reszeltem, addig ők speciális módszerrel aprították fel a csokit. Naaa miután megsütöttünk, egy csomót gyúrmáztunk, rajzoltak Tamással, volt idő sétára is, mesére is, de csak rövidet néztünk( az anyukája olvassa a blogot). Indulás előtt még sokat mókáztunk, majd közösen rendet raktunk.Szóóóval nagyon jól elvoltunk.:-))








Uncsizok, gyerünk mááááár.:-)


és az almás muffinjaink.


Golyót csinálnak gyurmából.



Ehhez úgy gondolom nem kell semmit hozzáfűznöm. Nagyon ügyesen csinálta, óvatosan, vigyázott a szemére és a kezére is.





Nincsenek megjegyzések: