2015. december 30., szerda

Ami a fa alá került


Bevallom őszintén ebben az évben nem vártam ennyi és szép ajándékot, valahogy többnek érzem, mint egy évvel ezelőtt. Még olyan családtagoktól is kaptunk ajándékot, akiktől igazán nem számítottam, és kellemesen megleptek vele. Ezért is gondoltam, hogy megérdemelnek egy képes beszámolót, hogy miket is tehettünk a fa alá. Minden egyes darab hasznos, de a használati tárgyakon kívül kaptunk még italokat és finom bonbonokat is, ami jól jön, ha már kifogytam a sütégetési elánonból. Nagyon köszönjük!





Bátyám és sógórnőm ajéndéka nekem és Neki (a szobavízimalmot kihagytam). Gondolom, kitaláljátok, ki mit kapott. Azt hiszem neki állok bújni a Pinterestet és keresgélek tavaszi díszötleteket, de már a házba.


Krisztáék karácsonyi ajándéka. Totál beleszerelmesedtem a szakácskönyvtartóba, sógórnőm jól tudja, hogy szeretem a praktikus dolgokat. Már alig várom, hogy kipróbálhassam, ahogy a testápolós cikkeket is. Tamás vezető útja a fejszéért (vagy másért) a Honrbachba már nem tart sokáig. Ő ajándékutalványt kapott.










Tamás szülei is igazán kitettek magukért. Én egy csomó konyhában hasznos dolgot, hajápolási terméket és egy gyönyörű fördőköntöst kaptam ajándékba. Annyira piphe-puha és kényelmes, hogy már bűn felvenni. Férjecském egy komoly meteoállamást és egy bizniszkönyvet kapott. Utána azt modta, ne zavarjam "játék" közben.


Ez a nagyon szép kulcstartó szekrény nővéremék ajándéka. A házban keresünk neki egy igazi méltó helyett.


Kedves keresztszüleimtől kaptam(tuk). Az ő része a férfi tusfördő és szappan. A jegyzetömböt tuti használni fogom.


Tamás nagynénjétől, Ildikótól kapott "babacsináló erővel" ellátott szép angyalkás mécsestartó. Hát igen, a szólás(vagy mi a fene), hogy a gólya hozza a babát már nem divat.:-)
















Nincsenek megjegyzések: