2015. december 1., kedd

Decemberi tervek

És már átléptünk a decemberbe. Akkor hát hello december! Ez a hónap sitty-sutty eltelik, karácsonyi készülődés lévén,  fel sem eszmélünk és már vége is az évnek. November is tartogatott nekünk mindefélét, nem unatkoztunk. Főleg a házépítés indult meg. Kész van a tető, komplett a cserepekkel együtt, a falak teljes magasságik vannak, ablakok, ajtók, garázsajtó megrendelve, egy-két hét és zárható lesz a ház, Tamás unokatestvére segítségével nekiláttak  a villanyvezetékek és  kapcsolók géppel való vésésének, hosszú idő után voltunk Győrben ajándéktúrán, és beültünk egy jó kis restibe vacsizni. Én annyira nem akartam, de végül is nagyon jó volt, kellett hogy kettesben elmenjünk valahová. Mindkét autónk leellenőriztetve, átmentek Józsi ügyes kezei allatt, jó állapotban vannak, egy-két kisebb dolgot leszámítva. Ami engem illet, kipróbáltam a sütőtököt levesben és muffinban, nekem bejött, azt hiszem jövőre is készülnek majd ilyen ételek, sokat kreatívkodtam, készült a gyerekeknek adventi naptár, filcből díszek meg más is, adventi varázsdoboz kettőnknek, játszótereztem Pannival, csak mi ketten,(ezt továbbra is szeretném folytatni, de az időjárásra való tekintettel fedett helyen folytatjuk), elkedztem Evitat olvasni, új stílusú könyveket olvastam és olvasok, kis időt is de töltöttünk a gyerekekkel, anyuék három cicát hoztak haza, nagyon édesek, olyan jó nézni őket ahogy játszanak. 

Amit decemberben szeretnék:
  • élvezni az adventi időszakot, mindent ami vele jár, karácsonyi vásárba menni, 
  • korcsolyázni,
  • a lakásban meghitt karácsonyi hangulatot teremteni,
  • kiválasztani a karácsonyfánkat, 
  • beszerezni a többi ajándékot, 
  • Lévára elmenni,
  • Panninak elkészíteni Mikulásra az ajándékát, 
  • férjecskémmel karácsonykor picit megpihenni, de főleg neki kell a pihenés, hónapok óta keményen dolgozik, hétvégén meg az építkezésen van.
  • mézeskalácsot sütni,
  • forrócsokizni,
  • egy pizsamás, filmnézős napot tartani karácsonykor, 
  • képeslapokat küldeni a rokonoknak és barátoknak, akikkel nem tudunk együtt lenni az ünnepek alatt,
  • Pannizni.





Remélem a mi decembrünk is ilyen lesz.


Karácsonyi hangulat-és kedvcsinálónak.

Képek forrása:Pinterest


Nincsenek megjegyzések: