2015. december 15., kedd

Minden ami karácsonyi


Valahogy megfertőzött ez az ünnepi díszítésragály. Ebben az évben már nem csak a karácsomyi díszek saját kezüleg való készítése vonz, hanem a többi lakáskiegészítők szebbnél szebb karácsonyos mintázata és annak sokasága. Nem bírok betelni a karácsonyi mintákkal, bármerre megyek, mindenhol kiszúrok valami jót, valami cukit, valami újat, valami "huhaaztadenagyonszép" és "huhadenagyonillenealakásba" dolgot, pl. kispárnákra karácsonyi mintázatú huzatok, karácsonyi bögrék (amiből mááár van), karácsonyi kis szőnyeg a bejáratiajtó elé. De már úgy vagyok vele, hogy a lakásba több ilyen cuccot nem szeretnék, mert csak plusz meló lenne költözéskor a pakolásnál, ezért úgy döntöttem, hogy addig kibírom(?), és csak az ötleteket gyűjtöm. Annál nagyon élvezettel veszem majd meg a házba. Még a múlt héten keresgéltem, és a googli találatok közt bizony nem is egyen akadt meg a szemem, muszáj volt őket elraktároznom, de ahogy már említettem csakis a jövőre nézve.:-).

Ami a párnák közül megtetszett:













A rengeteg kínálat közül főleg ami a színeket illeti a  fehér-piros kombináció jött be. Nálunk a lakásban is főleg a bordó, sötétpiros, naracs és a barna  színek dominálnak, szeretem  a természetes színeket, nem vagyok oda a pl. a kék színű falakért, a fekete szekrényekért, a libazöld ( de a kellemes világos zöld már jöhet), a lila, a pink, vagy akár a sárga színű berendezésért. Ezek közül bármelyiket szívesen elfogadnám.

A bögremustra eredménye:




Ez a lista ugyan rövidebb lett, mint számítottam, de szerintem így is cuki darabokra leltem. Itt is a fehér-piros színkombinációval találolkozunk, de Isten  a megmondója, hogy nem szándékosan azokat kerestem, egyszerűen rájuk nézek, és elolvadok. Anyutól a hétvégen férjecském legnagyobb örömére kaptam egy karácsonyi bögrét, igaz teljesen más mint amik itt vannak, de nekem az is tetszik, és már várom a pillanatot,  mikor hörpinthetek le belőle egy  finom kis házi csokit. Már tudom is, hol kell szétnéznem. Ja és ha már muffinos papírkosárkák, akkor ne feledkezzünk meg a  karácsonyi muffinos  bögréről sem. Vágjátok?:-)






Nincsenek megjegyzések: