2015. december 16., szerda

Pannival #4

Pannival tegnap mézeskalácssütés volt a program. Még hétfőn sütöttem egy adaggal, a tészta felét eltettem másnapra a hűtőbe, hogy már csak nyújtani és szaggatni kelljen Panninak. Ahogy megjött mindjárt fel is vette az új cuki rózsaszínű baglyos köténykéjét meg a sapiját és neki is láttunk. A tésztát már előtte kivettem a hűtőből, hogy melegedjen át kicsit, könnyebb volt nyújtani. Mindent ügyesen csinált, lisztezte a nyújtódeszkát, nyújtotta a tésztát, szaggatta ki a kis formákkal a különböző karácsomyi alakokat. Voltuk köztük karácsonyfa, kis csengetjű, rénszarvas, csillag három fajta, szívecske és angyalka. Jól szórakoztunk, közben ami nehezen ment ott segítettem, nem mindengyik formából tudta teljes egészében kiszedni a tésztát. Sütöttünk is egy adaggal, bár a legvégét már egyedül fejzetem be, ő addig köriapuval beszélgetett (közbe-közbe hozzászóltam én is) és vizsgálgatta körianyu teakészletét. Sütés után játszottunk, kicsit pihentünk is, igen volt pár perc, míg ülni bírt, majd fejlesztős játákokkal is foglalkoztunk, végén egy hosszút bújócskáztunk, és jutott idő két Mására is


Itt már lázasan készülődik.


Először csak megmutattam neki, hogy kell, mert mindjárt egyedül akarta, de mondom elöszőr lisztezni is kell.


Utána már csak hagytam csinálja ő, csak fogtam annak a bigyónak az egyik szélét.



A szaggatást is élvezte.



Körianyuval magyarázza a zsiráfnak, hogy sülnek a mézeskalácsok.



Két ilyen tepsivel sikerededt, amiből küldtem vele haza, hiszen azt ő sütötte.



Ebben a szép karácsonyi dobozban pihennek és puhulnak a mézeskalácsaim.





Nincsenek megjegyzések: