2016. január 25., hétfő

10 dolog, ami jó a télben


 A tél még mindig nem a kedvencem, nem is tudom miért. Mert talán nyári gyerek vagyok? Azt sokáig tudnám sorolni, hogy miért nem vagyok oda érte, de végképp nem is ezért kezdtem el írni a mai posztot. Dórinál olvastam, ő mit szeret a télben, ez ösztönzött arra, hogy én is megossztjam Veletek, számomra mik azok, amik kicsit elviselhetőbbé teszi ezt az évszakot. Remélem, úgy ahogy Dórinak, úgy nekem is sikerül legalább tizet összeírnom. Ebben az évben eldöntöttem, hogy úgy ahogy az őszben, úgy igyekszen megtalálni a tél adta lehetőségeket és szépséget. Hát akkor lássuk, mennyire jutottunk eddig.


  1. havas tájra ébredni- Ez az, ami végeredményben számomra a legszebb a télben. Mikor mindent elvakít a fehérség, és így a természet, a minket körül vevő környezetnek is szebb ilyenkor a hatása, ha már nem a színek hiányoznak az összképből. Nem árulok el vele nagy titkot, hogy mindenkinek akkor lenne tökéletes a tél, ha fehér Karácsonyt ünnepelhetnénk.
  2. ahogy ropog a hó a cipőm alatt - Amint van egy kis hó, az első amit kipróbálok. Szeretem azt az érzést, amikor a lépteim nemcsak nyomott, de hangot is "hagynak a hóban".
  3. hóembert építeni- No de, ki nem szereti ezt. :-)
  4. sok-sok forrócsokit inni - A tea mellett ez a második kedvenc melegitalom. Karácsonykor forraltboroztunk férjecskémmel, de az nekem valahogy ünnepi italnak számít. Na de a forrócsoki!! Már több receptet is kipróbáltam, hogy ebben is legyen változatosság, de a múlt héten elkészítettem a V.Anitás egy perces változatot: egy karácsnyi bögre - több kocka étcsokoládé - 3,5 százalékos tej - betteni a bögrét csokistul tejesül a mikróba másfél percre - és kész is a melengető csoda.  
  5. madáretetőt fabrikálni - Erről már a minap írtam, és "elmondhatom milyen nem vagyok mégsem olyan haszontalan" jó érzés volt, hogy együtt Tamással tettünk valamit a madárkákért.
  6. korcsolyázni - Bár a majd megfagyok részét kihagynám, igaz ha nincs hideg, nincs jégpálya sem, nem válogathatunk.:-)
  7. hógolyózni- De csak mértékkel, azt már nem igazán csípem aki kezd bedurvulni valaki, és jajj annak, aki igen, mert "bosszúálló" hírében állok, és en is bedurvulok, ha az a másik illető is.:-)
  8. hóesést nézni az ablakból - Ez igazán télies fílinget tud adni az olyan "nemteletkedvelő" emberkéknek, mint amilyen én is vagyok. Ebben a hónapban ehhez már volt szerencsém. Nekem ezek után elég is lenne, és erősen vágyakozom már ennek az évszaknak az ellentétjéért.
  9. téli napfény -  Ilyen időben lehet a legjobbakat sétálni szerintem, bár hóesésben is nagy élmény. Egyiknek sem mondanék nemet.
  10. meleg színes sálat, sapkát és kesztyűt hordani - Már számos cikkben/blogbejegyzésben olvastam, hogyan tehetünk a télies szürkeség ellen. Hordjunk színes, feltűnő kiegészítőket, mint sapkát, sálat és kesztyűt. Így tükörbe nézve is vidámabban indul a nap. Nekem egysznű (bordó, világosbarna, és piros a kombinációm) sapkám-sálam-kesztyűm van. Lehet jövőre beszerzek egy igazi élénkszínű vastag kötött sálat/sapkát/kesztyűt?

Ezt muszáj volt, annyira cukiii!!







Így sétálni, kéz a kézben. Csak ne utálnám annyira a hideget.



Éééés igeeen mentört a jég, sikerült tízx olyan dolgot felsorolnom, amitől talán nem is olyan szörnyű a tél.:-) De akkor is!Tavaszt akarok már!!!

Képek forrása: www.pinterest.com

Nincsenek megjegyzések: