2016. január 13., szerda

Farsangra fel! #3


Kiskoromból a Karácsonyon és a Húsvéton kívül nem emlékszem tematikus lakásdíszítésre. Igaz akkoriban a foci, kosárlabda, meg a horgászat jobban (fiúkkal lógtam állandóan) lekötött, mint anyu mellett sürügni a konyhában, vagy díszeket faricsgálni. Felnőtt koromra ez valahogy megváltozott. Valahogy az egyetem alatt előjött a nőiesebb oldala a fiús lelkemnek, és elkezdtem nem csak benn a házban, hanem az udvaron is tevékenykedni. Anyukám legnagyobb örömére...Mindig minden  más helyen volt, mint egy hónappal előtte, csinosítgattam, variáltam. Ennek a szokásomnak máig híve vagyok, most már férjecském legnagyobb örömére...Ahogy már említettem, ez farsangosdi valahogy tőlem távol áll, a fánkon kívül, de már ezt is kívülről fújjátok. No de ennek a szép viszzaemlékezésnak van azonban célja is: szeretnék körbenézni farsangi lakásdekorációk ügyében. Hát akkor csapjunk a lecsóba.













Főként olyan  színes papírral megoldható díszeket válogattam ide, amelyekt könnyen gyerekekkel is elkészíthetünk, és másrészt azért is, mert remélhetőleg nem haladja meg az én papírral dolgozni való képességeimet. Majd jelentkezem, mennyire  váltak be.





Nincsenek megjegyzések: