2016. január 5., kedd

Olvasósarok


     Ha már így ráhangolódtam az olvasásra (ennyi jó könyv beszerzése után alig várom hogy olvashassam egyiket a másik után), gondoltam hangolódjunk már rendesen. Még a Jó barátok sorozatban láttam Mónika lakásának egy olyan zugát, ami számomra a nyugalom szigetét jelenti, ugyanis távol esik a nagy és központú nappalitól, egy olyan pihenősarok, ahol a sok kispárna felemelő kényelmet ad egy kis nyugott relaxáláshoz, olvasáshoz, csak úgy eldőlve az alkalmi fekvőhelyen. Hát akkor mondtam is magamnak, ha törik ha szakad egy olyat majd én is szeretnék a házamba (szeretnék még akkor is nagyban hódolni eme kedvtelésemnek) ha az Isten is úgy akarja. És szerintem úgy akarja...:-). Már látom is lelki szemeim előtt, ahogy  bekészítem magamnak a forró teát (vagy a friss üdítőt, évszaktől függően), letelepszem a kis nyugalomszigetemre, és belefeledkezem az olvasásba. Ezzel kapcsolatban hoztam egy kis ízelítőt, közben jár az agyam, hogy hová is helyezném ezt az én olvasósarka(i)mat a házunkba.




Ez egy olyan teraszos, kin a szabadban olvasok megoldás, és nagyon tetszik. A korai tavaszi napokban élmény lehet itt egy izgalmas, érdekes könyv társaságában felfrissülni. Birizgálja a fantáziámat.





Ehhez hasonló nagy és kényelmes fotelt képzeltem el én is magamnak. És hogy hová? Úgy érzem erre a hálószoba (is) a megfelelő hely lenne. Ablaka az udvarra néz. Mármint a mi házunk ablaka néz az udvarra.



A következő másik két képen látható olvasósarok sem semmi. Bár nem télikertes a hangulata, nekem mégis azt sugallja, hogy ülök a télikertemben, ahol csak csend és nyugalom honol... Atyán télikertet akarok!


Ezt a konyha nappalival való összekötött nagy helyiségünk étkezősarkában tudnám elképzelni, az étkező asztal helyére.  Nnoo de akkor hová tennénk a nagy asztalt? Átrendezésre lesz szükség...





Nincsenek megjegyzések: