2016. január 7., csütörtök

Örömömre szolgál 19


  • hogy lehullott az első hó, ami magával hozta a mínuszokat is, de ma már melegebb van, és ennek örülök, nem nagyon csípem a hideget, 
  • hogy a gyerekekkel tölthettem egy kis időt, beszégettünk, Zsófika volt a kis kuktám, segített sajtot sütni, elmosogatni(többször is), törölgetni, játszottunk is közöse( név, állat, növént, tárgy, ország, falu város, gondolom ez sokaknak jelent is valamit). Ebéd előtt együtt vittünk Tamásnak és apunak forró teát,
  • hogy este  jóéjt puszit adhattam a lányoknak,
  • hogy nagyon hosszú idő után megfésülhettem Gabi haját,
  • hogy megint tudtam Reni barátnőmmel talizni, 
  • rokonlátogtás az újévben,
  • könyveket kapni a két überszuper sógórnőmtől,
  • hogy voltam templomban, 
  • hogy anyuék kutyusa egyre cukibb és bátrabb, 
  • finom salátát enni férjecskémmel,
  • elmerülni egy kád forró vízben, 
  • januári Evitát olvasni,
  • nagybátyáméknál finom ribizlibort inni, kaptunk haza is egy kis "kóstolót",
  • az üzletben kedvesen pár szót váltani a pénztárosnénivel, elég sokat járok oda, a hétköznapi, alapélelmiszert leggyakrabban ott veszem, 
  • hogy az orchideámon kihajtott egy újabb virág, 
  • hogy Pannival ma is tölthettünk pár órát,
  • hogy szuperul telt a szilveszterünk, 

Itt már hazafele a közös játszóházásból.





A tüzijáték, amit szilveszterkor néztünk a Duna partjáról.


Ez még korábbi kép, talán a második napja az új gazdiknál, még látni, hogy nem igazán akar együttműködni.





Nincsenek megjegyzések: