2016. január 14., csütörtök

Örömömre szolgál #20

  • hogy hosszú idő után egy szuper hétvégét töltöttünk itthon, semmi hosszas autózás, ruhák be -és kipakolása, semmi feszkó, azt ettünk amihez kedvünk volt, 
  • Pannival ismét ugriparkozni voltunk,
  • az Evitát végigolvasni, minden reggel reggelizés közben egy-két hosszabb cikket nyugiban elolvasni, 
  • hogy férjecskémnek sikerült pár új ruhadarabot vennünk, ugyanis jelentem allásan kissé szűkek a hasa tájékán,
  • Adele új CD-ét megvenni és azt pár nappal utána nyálasra hallgatni, 
  • hogy az orchideámon sorban virgágoznak a bimbók, 
  • zserbó palacsintát sütni,
  • férjecskémmel együtt főzni a vasárnapi ebédet, kissé késve ért haza a reggeli munkatalálkozóról, de vállalta a rá eső részátt: a lazacot. Nagyon finom lett, utána vagy egy órán keresztül emésztettünk.
  • a nyugalmas estékért férjecskémmel, belemerülünk a Grace klinika sebészeinek mindennapjaiban, és eszméletlen jó élő jelenetek vannak benne, acch Istenem bárcsak sebésznek mentem volna én is!
  • anyuval telefonálni, bár még így is össsze tudunk balhézni, ha valaki hallaná...de mi csak jókat nevetünk utána, ja még közben is, veszekéd közben is.
  • hogy eggyel nőt a követőim száma, ezúttal is üdvözöllek kedves Mariann Nagyné Danyi, remélem kedved leled blogom olvasásában.
  • hogy egy kislány az ugriparkban hozzám fordult egy problémájával. Fura volt, mert én neki teljesen idegen voltam és több tíz felnőtt közül pont engem szúrt ki magának, utána meg egy másik is. Mondtam is a férjecskémnek, hogy lehet a homlokomra van írva:  több órára egyedül hagyott kislányok jelentkezése szerény személyemnél. A kis Tányát egy másik kislány, tőle fiatalabb, úgymond piszkálta, és nem hagyta  békén. Együtt leráztuk a rosszakarót. Ezt követően nem szállt le rólunk a leányzó, és mindehol ott vol, ahol mi, még együtt is csúzdáztam vele. Szegény már unatkozott, ráadásul a barátnői is hazamentek, őt magát az édesanyja négy órára leadta az ugriparkban.
  • hogy már egyre később sötétedik,
  • életem első sütőben sült nutellás fánkját enni,
  • hogy férjecskémmel közösen lomtalanítottunk a hétvégen, annyira jó érzés, hogy végre meg is találom azt, amire szükséggem van, és nem előtte elpakolnom a fél polcot, hogy hozzájussak,
  • a mai szuper csajos este,














Nincsenek megjegyzések: