2016. február 2., kedd

A hónap egy mondatban #1

januári terveim között szerepelt egy olyan számomra új dolog, miszerint minden hónapot az évben összegezni kell  egy mondattal. Erről Dóri blogján olvastam, és szinte azonnal ráálltam a témára. És mivel már február másodikát írunk, itt az ideje hogy eleget tegyek ennek. Én egy kicsit, a hitelesség érdekében, alakítottam az egészen, mert nekem nehéz volt csupán egy mondattal mindent elmondanom, milyen is volt a január nekem(ünk). Úgy gondoltam, ha már másé az ötlet, beleviszek egy olyan én részémet, ami csak is én vagyok, ezáltal nem keltek az Olvasóban olyan érzést, mintha mindent csak másról pingálnék le. Ezért is döntöttem úgy, hogy minden egyes pozitív, örömteli, új, és nagy eseményt, pillanatot, élményt megörökítek az én kis füzetkémben, kiemelve egyetlen olyan történést, ami (nemcsak) arra a hónapra a legnagyobb színtű változással bír (hátralevő) életünkben. Nem is szaporítom tovább a szót...




Véleményem szerint jól telt a január (most így visszaolvasva nem is győztem mindent leírni), és bízom benne, hogy az előttünk álló hónapok ugyanolyan tartalmas, vagy ha lehetséges és megérdemeljük, jobb és tartalmasabban napokat ígér. 

Még egy kis képes ízelítő a múlt hónapból:


És az új családtag, bővebben majd anyukája ír róla.




Pannival játszóházban.


Madáretetőnk.


És már egy új lapot nyitottam a februárnak...





Nincsenek megjegyzések: