2016. február 18., csütörtök

Örömömre szolgál #25


  • hogy ma, hosszú idő után, de sikerült összehozni a csajokkal a rég ígért talit, hát nyomtuk a dumát rendesen, néha egymás szavába is vágtunk, annyi mondani valónk volt, nem is tudtuk hol kezdjük, nagyon sok minden történt mindekivel, több mint egy éve találkoztunk utoljára, nagyon szeretem ezt a két leányzót, és bízom benne, hogy soha nem veszítjük el egymást szem elől, 
  • Kispetit dajkálni Tamással, és a hosszú séták Kispetivel, már mosolygott is ránk a drága, bár ő még nincs igen tudatában hogy amit csinál, az mosoly,
  • felnőtt kisfestőzni, 
  • a jól telt Valentin napunk itthon, 
  • az új hátizsákom, már régebben szerettem volna ilyen hátizsákot, sokkal kényelmesebb hordani, mint a vállon átdobhatós fajta táskát, és nem szakadok meg, ha nagyobb súlyt is cipelek,
  • férjecském komoly ebédet rinttyentett a hétvégen, számomra ez nagy dolog, nagyon finom volt, 
  • hogy a vonatból kinézve rügyező faágakat láttam, és ez már tagadhatatlanul a TAVASZ jele, ÁMEN.
  • hogy férjecskémnek nagyon is ízlett életem első spenótja, szerintem sem lett rossz, 
  • Tamással új szemüvegkeretet választani,
  • az új kézkrémemet használatba venni, amit még sógóréktól kaptam Karácsonyra, 
  • hogy villámsebességgel elkészült Gabi keresztlányunk ajándéka( tavaszi kendő), igaz csak áprilisban lesz, de akitől rendeltem sitty-sutty megvarrta, megjegyzem kétgyermekes anyuka, 
  • hétköznap,  Viasat 3, 8:50, GG,  a bennfentesek értik a rövidítést, másoknak Szívek szállodája, nagyon megörültem, hogy újra megy, bár már sem az első, sem a második évadnál tartanak, de ezt a sorozatot már rongyosra néztem (Jó barátokat dettó), úgyhogy mindegy melyik részt nézem.








Nincsenek megjegyzések: