2016. február 8., hétfő

Valentin nap


Február 14. Gondolom, nem kell ecsetelnem, miről is szól ez a nap. Nemzetközi nap, úgyhogy nagyon ismerős és egyben közkedvelt a fiatal és nem fiatal párok körében.  Nekem már maga a dátum is nagyon szimpatikus, hiszen február közepén van, amikor is megyünk ki a télből, ami leginkább a szürke hétköznapokról, korai sötétedésről, hidegről is benti kuckózásról szól. Ezen a napon ünnepeljük világszerte a szerelmet, a szeretetet, ami, ha szerencsénk van Ámor nyila jóvoltából nem kerül el bennünket. Én a szerencsések közé tartozom. Igazándiból azonban nem vagyok a romantika megszállotja, bár középiskolás koromban kedvenc sorozataim a mexikói, spanyol fajtából volt, azaz minden olyan csöpögős, a csapból is szerelem folyik sorozatok voltak. Akkoriban még átéltem a szereplők minden egyes szeremel hullámvölgyét, és elhittem hogy a szerelemnél fontosabb nincs is a világon... Valahogy ennyi idősen, és pár tapasztalat utén rájöttem, hogy nem kell mindent túlromantikázni ahhoz, hogy e jeles napon kellemesen és meghitten töltsük a napot partnerünkkel.

   Valentin napkor, mint minden más jellegzetes napon, szeretek készülődni, ötletelni, variálni, és tervezni. Tervezni, hogy milyen jó is lenne a nap, ha ez és ez, itt és itt, akkor és ahogy lenne. Ez alkalommal a február 14. ad egy kis pluszt is , mivel nem csak a szerelmesek napját, nahem a házasság világnapját is ünnepelhetjük. És mi már azok vagyunk. Házasok.
Vannak helyzetek, mikor egy drága ajándéknál egy jól megtervezett szép, kellemes napot többre értékelek. Nem gondolok itt elsősorban borsós áron elérhető megoldásokra, programokra, elég ha egyszerű-de-nagyszerű, szívből jön és emlékezetes. Ebben az évben én is ilyenre hajtok. Már találkoztam pár ötlettel, melyeket kedvenc bloggereim és a Pinterest kínálnak. Sajnos nem lőhetem le a poént, ugyanis az én drága ezermester férjem rendszeres olvasója a blognak. Előny vagy hátrány? Most talán inkább hátrány, de ha nem is fedhetek fel mindent, attól még adhatok Nektek ( már aki olvas engem) ízelítőt a valentin napi hangulatból, ajándékokból és miegymásból.

Pár gyors lakásdekor sokat dob a hangulaton. Íme pár belőlük.










Valentin napi ételek kedvesünknek:






Valentin napi ajándék párunknak:




Ezt el tudnám képzelni más színben is.

És a hangulat megkoronázásáként kihagyhatatlan egy romantikus film:

  1. Különleges Valentin
  2. Valentin nap
  3. Minden kút Rómába vezet
  4. Egy fiúról
  5. Kémes hármas
  6. Nem adok kosarat
A képek forrása: Pinterest és a Google










Nincsenek megjegyzések: