2016. március 24., csütörtök

Örömömre szolgál #29


  • Zsófival ibolyát szedni,
  • és virágokat fotózni,
  • hogy Gabi saját magától ajánlotta fel a segítségét, én mosogattam, ő meg törölgetett, 
  • hogy Zsófi amint meglát nagy mosoly ül ki az arcára, és rohan oda hozzám, 
  • az orchideáim...igen még mindig, 
  • hogy a hétvégén ismét volt családi segítségünk, amiért nagyon hálásak vagyunk, 
  • Kispetivel "beszélgetni", hogy rám is mosolyog,
  • Kispetit fürdetni, és hogy egész végig meg sem nyikkant a gyerek, csak nagyra nyitott szemekkel meredt rám és mosolygott, 
  • a reggeli kakaózások, most valahogy a teázás háttérbe szorult, és nagyobb kedvvel csinálok magamnak kakaót, és nem csak reggelihez, 
  • hogy Kriszti kuzinom végre otthon van a kórházból, 
  • hogy Kriszta sógor nőm örült a neki készített ajtó dísznek, 
  • hogy sikerült minden hivatalos ügyet elintéznünk, ami mostanában váratott magára, 
  • húsvéti képeslapokat küldeni és kapni, ma kettőt is kaptunk, így már három van, 
  • a reggeli nagy szellőztetések, imádom ahogy a friss levegő elárasztja a szobákat, 
  • hogy hajt az Anthuriam, már azt hittem hogy a szétültetéssel kivégeztem őket, ugyanis akadt már száradt levél utána, de mégis helyrerázódtak, 
  • hogy sor került egy eljegyzésre a családban, hajrá A. és L., 
  • hogy újra kezembe vettem a régi német tanuló könyvemet, még akkor vettem mikor német magánórákat vettem egy nyelv suliban itt Pozsonyban,  
  • hogy ma Kispetivel új sétakörútat fedeztünk fel, tökre élvezetes volt tolni a baba kocsit a nyugis természetben, ahová még nem ért el az emberi kéz, kivéve a betonos utat és pár madár etetőt leszámítva csak a zöld fű és fák vettek minket körbe, 
  • az áprilisi Evita, amihez ez alkalommal levásárolható kuponos füzetke is járt, 
  • hogy férjem egy isteni rögtönzése, falunk pékségében vettünk egy sajtos töltelékes frissen sült kenyeret még hazaindulás előtt, autóban kissé körülményes volt az evés, így hirtelen ötlettől vezérelve megálltunk a Duna-parton és ott tömtük a bendőnket, nagyon sok pozitív energiával töltött fel az a pár perc, elég volt csak nézni a szép, nyugodt, város zajától mentes környezetet és sszippantózni a friss levegőből a folyó mellett.
  • egy újabb könyv kölcsibe Krisztától.








Nincsenek megjegyzések: