2016. március 31., csütörtök

Örömömre szolgál #30

  • Beával és Judittal találkozni, párjainkkal elmentünk falunk pizzériájába, rajtam kívül mindenki pizzát evett, jókat beszélgettünk, nevettünk, nagyon jó volt így együtt, és már alig várom ha már ott lakunk, hogy több ilyen tali legyen, 
  • családi Scrabel-játszmák, mindenkinek nagyon bejött, apu az elején csak kerülgette, de idővel csatlakozott hozzánk, és mint tanácsadó vett tovább részt, anyu kedvéért pedig minden este raktuk a szavakat, 
  • ibolyát szedni anyunak, 
  • ház építés szempontjából sikeres napok, 
  • voltunk Léván is, 
  • Pajtival játszani, 
  • hogy rendbe raktam az erkélyünket, lemostam az ablakpárkányt, illetve a virágkaspókat, felporszívóztam, letöröltem az két széket és a hozzá való kis asztalkát is, a felesleges cuccok anyuékhoz mennek( viárgföld, és egyenlőre nem használt virágkaspók), úgy elkapott a filing, hogy még ma kiülök oda és elmélyedek a friss levegőben, 
  • az idei első capuccinómat iszogatni az erkélyen, 
  • hogy elővehettem a piros átmeneti kabátom, 
  • ezt  a posztot olvasni, 
  • hogy mint  jövendőbeli Jártvány-lakótelep lakosok mi is kaptunk programajánlót a falutól, ami már a hűtőnk ajtaján pihen, így ezek után még jobban várom, hogy reggelenként már ott ébredjünk, 
  • hogy most újra lendületet vettem, és tele vagyok ötletekkel, melyek a bloghoz kapcsolódnak,
  • hogy a fenti szomszédnak már nem nyikorog az ajtaja, hónapokig hallottunk minden egyes ajtónyitást, és már egyre zavaróbbá vált, 
  • hogy lett egy új gépem, persze nem teljesen az, de nekem a mostanihoz képest új.










Nincsenek megjegyzések: