2016. április 1., péntek

A hónap egy mondatban #3

Így a jó idő beköszöntével csak úgy telnek a hetek, és máris el is telt egy hónap. Talán ilyen volt az a felismerés is, hogy már a harmadik hónapnál tartunk az évben és nekem ismételten egy legemlékezetesebb eseményt kell kiemelnem az elmúlt harmincegy napból. Hát mi tagadás, nem volt egyszerű. Ugyanis március sem maradt el a többiek (január, február) mögött. Számos pozitív dolog ért engem, minket, de a részletes összegzésbe majd a havi tervek című havonta jelentkező posztban bocsátkoznék. Addig is nézegessétek, milyen pillanatokat örökítettem meg: 


  • mesét olvasni Panninak, 
  • finom sajtos kenyeret enni Tamással a Kis-Duna partján, 
  • Tamás szuper névnapja,
  • újra kacsát sütni, 
  • Kriszti kuzinomat meglátogatni, 
  • régi kollégákkal összefutni, és hogy szerintünk teljesen kivirultam és felnőttem, 
  • Zsófi és Csabi elsők lettek egy mesemondó versenyen,
  • virágokat fényképezni Zsófival, 
  • apu szülinapja, 
  • Zsófi tekintete mikor meglát, 
  • tali Beával és Judittal Húsvétkor, 
  • kinn olvasni az erkélyen- március 30.
  • Duna-parton sétátlni,
  • anyu virágzó kiskertje, 
  • pihenés,
  • ahogy Zsófi viccet mesél, 
  • ibolyát szedni Zsófival

Holnap már új hónapot, az áprilist köszöntjük, ami azt jelenti újabb tiszta lapot nyitottam...Akkor hajrááá április....

Nincsenek megjegyzések: