2016. április 22., péntek

Ajándék Panninak

Már egy ideje keresgéltem a neten, milyen kis SK ajándékkal örvendeztethetném meg Panni keresztlányunkat. Mivel a húsvéti nyuszi csomag nem volt nagy eresztés, nem is lehetett csomagnak nevezni: kapott egy SK kis tyúkot, amit filcből varrtam neki és egy csoki tojást. Nem arról van szó, hogy egy csomó mindennel szerettük volna elhalmozni, mi szívesebben a kevesebb de értékes dolgokra helyezzük a hangsúlyt. Igyekeztünk vele is foglalkozni, nehogy "mellék vágányon" érezze magát Kispeti, az új családtág érkezése miatt. De nem mindig jöttek össze a dolgok, lehet ez ilyen időszak volt nála, és aztán nem is igen erőltettük. Mintha mostanában lazultak voltak a dolgok, és közelebb enged magához...aztán meg jött a kórházban is voltak történet. 

De hála Istennek már otthon vannak, és akkor pattant ki az agyamból, ez egy kisebb meglepetést megérdemel. Mindenképpen egy olyan eredeti használati tárgyra gondoltam, amivel a jó időt kihasználva inkább kinn játszhat, benti játék már nagyon sok van neki. Egy héttel a betegségük előtt csak úgy a semmiből találtam egy inspirációt, amiből kiindulhattam. Nem azonnal fogtam neki, mert a dekorgumit még be kellett szerezni az eszköztárba. Miuátan az is megvolt, már nem volt akadály, csak nekifogni, amire szerdán került sor, egy nappal átadás előtt. Nem is lettem halogatós.... Na de, ami tény, hogy megérte vele dolgozni, mert nagyon örült neki, mindjárt magával is vitte, és még aznap használatba vette a tegnapi (csütörtöki) ugriparkozás után.

És akkor íme az eredmény az össze lehetséges profilból: 




Amira szükségünk van:


egy nagyobb túrós,vagy tejfölös doboz, fehér(az alapnak) és kék( a fő szín) akrilfesték, ragasztópisztoly, olló, ecset, dekorgumi, papírvirágok (mintának is amit a dekorgumira rárajzolunk majd körbenyírjuk), toll, apró gyöngyök és elkell egy kis ügyesség is, hogy a forró olvatt ragasztó ne pirítsa meg az újjad...:-)

Én nem teljesen azt a megoldást követtem, amit feljebb találtok a link alatt, de adott pár ötletet, és így használatba vettem, azt amim volt. Először is a dobozt lekentem két réteg fehér festékkel, hogy ne látszódjanak át a minták, majd száradás után lefestettem két réteg kék festékkel. Ez szolgált a doboz dekor színének. Aztán kiválogattam a Lidlben beszerzett előre kivágott virágfejeket, melyeket a ragasztópisztoly segítségével ráragasztottam a dekorgumiból  a minták  alapján kinyírt virágokra. Kicsit eljátszadoztam a színekkel is, hogy ne legyen unalmas. Aztán ezeket felragasztottam a már telejesen megszáradt doboz felületére, felváltva: világos krémszínű, piros, világos krémszínű, piros. A kész virágfejeket tovább bolondítottam: gyöngyöket ragasztottam egy-egy sziromra. A köztes helyeket a kimaradt kisebb papír virágokkal töltöttem be. A doboztetőre is került egy piros dekorgumis virág, és arra egy papírból is. Majd miután leszedtem a dobozról az összes ragasztó-pókhálót, megraktam színes krétákkal.

Tegnap át is adtam, a lépcsőházban futottunk össze, ők már indultak apjával ugrizni, én épp akkor érkeztem meg hozzájuk. Szépen megköszönte, puszit is kaptam:-)).






Nincsenek megjegyzések: