2016. április 2., szombat

Áprilisi tervek


    Szokásomhoz híven minden ilyen bejegyzést az előző havi összegzéssel kezdem, ez most sem lesz máshogy. Egy kis ízelítőt már itt kaptatok, de bővebben itt osztanám meg Veletek ezt a hónapot. Akkor lássuk is mit tartogatott március.





  Igyekeztem jó keresztanya lenni, és ahogy időm és a lehetőségek adták foglalkozni a keresztgyerekeimmel(inkkel). Kispetivel számos alkalommal sétáltunk, már szinte bejártuk DNV minden egyes nyugott zeg-zugát, ezért is merészkedtem a legutóbbi közös hosszabb sétánkon kissé más ismeretlen helyekre, melyet végképp nem bántam meg. Egy teljesen nyugott, csak zöld területes, pont sétára alkalmas zónát fedeztem fel. Panninak is igyekeztem kedveskedni: SK készítésű filc pillangót vagy madárkát csináltam neki, kapott az ablakába tavaszi ragacsos virág dekort, kalácsot vittem neki, mesét olvastam neki. Gabinak sem szeretnék kimaradni az életéből, bár így lassan 13 évesen már komoly dolgok felé vesszük az irányt, ami a foglalkozást illeti. Tamással bevontuk őt és testvéreit az építkezés alakulásába, gyakran kivittük őket a házhoz, mivel szeretnénk, ha ők is gyakori látogatóink lennének. 
  Megünnepeltük apu születésnapját és egyben nyugdíjba vonulását, összeültünk sógoréknál Kriszta szülinapja alkalmából , valamint Tamás névnapját is, a házápítéssel is nagyot ugrottunk előre, erről ittitt és itt olvashattok. Olvasás terén most leginkább a szakkönyveimet bújtam, de hogy kicsit lazítsak is, kölcsiztem sógornőmtől egy regényt, felfedeztem  egy és még egy szupi sorozatot, elkezdtem újra németezni is (igaz csak pár lekciót ismételtem át, de a jövőben többet szeretnék), tavaszi díszekkel árasztottam el a lakást, igyekeztem nem elhanyagolni a barátokat és a papát sem ("meglátogattuk"), a jövendőbeli szomszádainkkal egyre jobb viszonyba sikerült lennünk, és külön örülök, hogy bátyám nagy bizalommal fordult hozzám és segítséget kért. 
Így leírva örömöt okoz, hogy amit terveztem, ahhoz igyekeztem tartani magam, és ami nem jött össze, hát istenem, emberek vagyunk...

Áprilisban amit tervezek(szeretnék):

  • Gabinak vasárnap lesz a szülinapja, 13 éves lesz, az ajándék fele már meg van (köszönet Hajninak a tavaszi kendőért), közös mozizáson gondolkodom még,
  • visszavinni a könyvtári könyveket-a városiba 
  • végre újra rendelkezésre áll a lamači könyvtár is, ide be szeretnék jelentkezni, itt van a sarkon, 
  • elmenni a minden évben megerendezésre kerülő Flora nevet viselő virágkiállításra, 
  • új tavaszi recepteket kipróbálni, 
  • megnézni a Saul fia és A fiú című filmeket, az utóbbi horrorfilm, 
  • megrendelni a jegyeket a Mert nőnek lenni jó tavaszi szemináriumra,
  • továbbra is fotodokumentálni az építkezést, 
  • ha minden igaz ebben a hónapban lesz (három hónaposra mondták) Kispeti névadója, összeállítani mit viseljünk majd, és egy kis hasznos csomagot készíteni, 
  • Péter névnap is lesz, 
  • minél többet lomtalanítani, hogy anál kevesebb dolgot kelljen majd dobozolnunk, és nem venni felesleges dolgokat, ide már nincs miért, 
  • jobban odafigyelni arcbőröm ápolására és tisztítására,
  • elrakni minden téli lábbelit és a ruhásszekrényben kiválogatni mit kerüljön be a tavaszi "kollekciónkba".

Kellemes tervezgetést Nektek, és remélem minden teljesül is.





Nincsenek megjegyzések: