2016. április 6., szerda

Kenyérlángos

Ezen a héten ismét elöntött a vágy, hogy ne csak receptek videóit nézegessem, hanem hogy ki is próbáljam őket. Nem megszokott módszer ez nálam, hiszen rendszerint gasztrobloggerek receptjeire vadászom. De mostanában a FB-on jobbnál jobb videók találtak rám, ezért nem is halogattam sokáig az elkészítést. Így esett a mai választás erre a kenyérlángosra. Első ránézésre, ahogy a videóból leszűrtem, nem lehet annyira nehéz. Volt is itthon minden, amit a recept ír, és neki is fogtam burgonyát hámozni. No de....Mikor a recept felén már túl vagy,  és abban a hitben nyitod ki a hűtőd ajtaját, hogy biztosan van benne tejföl... Pedig az nincs....naaa az milyen helyzet? Megmondom. Én majdnem kaptam egy gyenge infarktust, hogy most akkor mit frászt csináljak...?? Gondolj, gondolj....és gondoltam egyet: tejföl helyett a sült kenyér-lángos tésztára kinyomtam az összes Bambino sajtot. Közben igyekeznem kellett, mert a sütő nem tudta, hogy mi van és sütötte a semmit. Majd még gyorsan rápakoltam a kockázott szalámit, hagymát és reszelt sajtot. Hát így lett a mi tejfölös kenyérlángosunk dupla sajtos. Úgy látszik megérte pánikolni kicsit, mert ilyen helyzetekben jobban megy a kritikus helyzetmegoldás: brutálisan jó lett. Ez férjecském egy ismerősének véleménye.:-). 


Tanulság: máskor kétszer megnézem, mit emelek le a polcról a boltban. Mert nem mindegy, hogy tejfölt vagy főzéshez tejszínt. A csomagolásuk hasonló. Hát igen, ez van mikor sok az ember, és minél előbb ki akarsz kerülni az üzletből.

Nincsenek megjegyzések: