2016. május 12., csütörtök

Örömömre szolgál #36


  • hogy már vakolják a házat, 
  • csempéket és padlókat válagatni, bár az elején nem ment minden zökkenő mentesen, még mindig érzem magamon a magyarul nem merek megszólalni egy szlovák városban okozta feszültséget,
  • Panni mosolyai, ölelései, kijelentése mi szerint: "Már megbékéltem körianyuval, most már szeretem, eddig nem szerettem.", 
  • és hogy rajzolt is nekem, és hogy ő akart velem játszani,
  • Bogyó itt-ott mosolya egy nem megszokott nehézkesebb napon, és mikor séta közben csak úgy szuszog a gyerek,
  • Gabi zumba fellépését levideózni, 
  • és ahogy közben húga, Zsófi szurkolt neki a színpadnál, 
  • Zsófival buborékokat fújni, ilyen stílusban
  • Jókai Mór egyik művét (A lőcsei fehér asszony) szlovákra fordítva találni a könyvtárban, 
  • Pajtit első alkalomal a Duna-parton sétáltatni, hagyni hogy futkározzon, vízben ugrándozzon, olyan boldog volt az állat, azt sem tudta melyik fűszálat szagolja meg, annyi új illat és környezet vette körül, totál bezsongott, 
  • újra kenyeret sütni,
  • hogy anyu örült a tortának, 
  • hogy Móni sógornőm is nagyon örült a névnapi meglepinek
  • Gabival, Zsófival és Csabival ebédet készíteni, mind a hárman részt szerettek volna benne venni, hát kiosztottam a feladatokat, így senki sem maradt ki, 
  • Zsófi egy mondata: "Örülök, hogy itt fogtok lakni, mert közel lesztek hozzánk, nagyon hiányoztok."
  • terhes kuzinomról képeket kapni, 
  • új, önsegítő blogokra rátalálni és azokat olvasgatni, 
  • virágot kapni férjecskémtől,
  • május 12- nemzetközi nővér nap.





Nincsenek megjegyzések: