2016. június 14., kedd

Csokis zsemle


Ezt a receptet még a múlt héten próbáltam ki, és kijelenthetem, hogy nagyon bevált, és finom is lett. Magát a receptet ez egyik gasztroblogról szúrtam ki, mondván, vigyünk a reggelibe egy kis színt. Feladat teljesítve. Nagyon laktató egyébként. Férjnek jól megpakoltam a tányérját, de csak egy nagyobb darab ment le neki, megsúgom nekem is. Fogyasztható magában is, de aki még szeretne belevinni egy kis csavart, az eheti vajjal, illetve dzsemmel is. Inni mindenképp javasolok hozzá, az állaga eléggé tömör, és az embert ivásra készteti. Ami nagyon jó hozzá természetesen a tej, de a narancslével sem utolsó.

Örülök neki, hogy ilyen kelesztett reggelizős zsemlében is kipróbáltam magam. Legközelebb, és lesz legközelebb, szeretném bővíteni a receptet. Férj már adott is egy ötletet. Ő ezt el tudná képzelni pudingosan is...És én is.:) 





Szerintem formásak lettek, és a tésztája a tömörsége ellenére lágy is. Azonban frissen kell fogyasztani, mert egy-két nap után már száraz. Én egyébként a második megoldást választottam: a csoki cseppek helyett, étcsokoládét aprítottam bele, mivel az volt otthon.



Nincsenek megjegyzések: