2016. június 16., csütörtök

Örömmre szolgál #41


  • Scrable party az erkélyen férjjel, szuper idő volt még, ki kellett használni, 
  • nagy fagyizások itthon és séta közben Kispetivel, 
  • hogy egy régi  kedvelt gasztroblog újra működésnek indult, szeretem, mert nem midennapi és mindennapi kajákat készít, és pluszba még szuper képeket is tesz fel róluk, 
  • találtam egy újabb szuper gasztroblogot, ahol főként süt a szerző, és olyanokat, ami nekem nagyon bejön, már egyet kis is próbáltam a receptjei közül,
  • az újabb névnapi ajándékaim, nem is értem, miért kaptam ennyi mindent....köszönöm,
  • nagy röhögések a selmeci családi hétvégén,
  • hogy a férjtől kapott névnapi csokrom egy virága még mindig él, külön tettem kis vázába, tök jól mutat a konyhában, 
  • hogy közeledünk egy újabb évfordulóhoz, majd erről is beszámolok, 
  • nagy eső után napfények és friss levegő, 
  • Renis délután, pizzáztunk és tettünk egy kalóriaégetős sétát is, nagyon jó volt, 
  • a sétán újra látni az esküvőnk színhelyét, 
  • villámlátogatás bátyuskáméknál.

Balról: bátyáméktól, férj kereszszüleitól, és Jucától, férj unokatestvérétől.

A váza egy régi befőttesüveg, csak kidiszítve.

Nincsenek megjegyzések: