2016. július 22., péntek

Csokis-barackos gombóc


A nagy pakolászás közben úgy döntöttem, tartok egy kis szünetet, mielőtt még magamat is bedobozolnám. Akadt egy kis probléma a költözés előtt, de gyorsan megoldható, és a legjobb hír, hogy ez nem gátol minket semmiben....már ahogy vesszük... Na, de nem is ezért írok, hanem, hogy egy kicsit kikapcsoljak, és megosszak egy új receptet. Nekem még az, lehet más már elkészítette. Ahogy már említettem, az elmúlt hetekben igyekeztem a kamra kincseiből főzni. így aztán összetettem mindkét kezem, hogy ráakadtam erre a recepetre. Gyors és egyszerű elkészíteni, és nagyon ízletes. Nagyon illet egymáshoz az étcsoki kis fanyarsága és a barack édessége. Férj is pozitívan értékelte, és még duplázott is. Kissé tartottam attól, hogy túl vékony, vagy a kelleténél vastagabbra sikeredik a gombóc tésztája formálás után, de amint a fogyasztásnál kiderült, nem volt ok semmi aggályra. Pont jó lett, nem volt sem túl főzve, se nem maradt nyers a közepe. 




Pillanatkép...


Mondanom sem kell, hogy hamar elfogyott, aminek ez alkalommal örültem, mert gyakran gondot okoz eltalálni kettőnk adagját. úgy, hogy ne kelljen még két napig azt enni.


Nincsenek megjegyzések: