2016. augusztus 17., szerda

15 kérdésnyi nyár


Idén nyáron kihagyjuk a nyaralást. Most más dolgok vannak előtérben, és ez így van rendjén. Nekünk ez a nyár most meghatározó az életünkben. Próbáljuk máshogy kárpótolni magunkat, ha lehet ezt mondani. Esténként levezétésnek pár rész a Jó barátokból, közben kis borozgatás, teraszon ücsörgés és hétvégente kis lazsálás reggel az ágyban.
 Ma szememre akadt egy nyári videó, amit a szerző már egy ideje közzétett, csak valahogy nem néztem meg. De ma este erre sor került,és kiderült, jó kis videó, és rávettem magam,  hogy én is megválaszolom a kérdéssort. Legalább ennyi nyár jusson nekünk is.


Óceán vagy medence?

A tengerhez már volt alkalmam, kétszer is. Feledhetetlen egy élményt  nyújt, amit a mendence klóros vize semmiképp nem tud helyetesíteni, vagy valamilyen formában hasonlót adni. Medencébe már csak a munkám során tapasztaltak miatt sem nagyon megyek. Szülésznőként nőgyógyászati rendelőben dolgozva kis millónyi olyan esetünk volt, ahol a medence vizében úszkáló bacik okoztak sok kellemetlenséget nőknek.

Vízparti nyaralás vagy erdő?

Nem vagyok az fajta aki, a tengerparton, vagy tóparton képes naphosszat napozni, vagy úszni, de azok közé sem tartozom, akik az erdő mélyébe menekülnek nyugalomért. Szeretem mindenben az arany középutat: egy kis tengerpart(max. egy nap), városnézés (abból több nap is) és egy kis friss levegő a sűrű zöldben (de csak semmi naaagy dombokon való turisztika).

Görögdinnye vagy eper?

Nehés a választás, de talán a görögdinnye a nyerő. Hogy miért? A fene tudja. 

Bikini vagy egyrészes fürdőruha?

Bikini már vagy ezer éve nem volt rajtam, nem hogy egyrészes fürdőruha! Eléggé szégyenlős típus vagyok, és ha már nagyon muszáj akkor a bikini. Ha már szégyenlős vagyok, legalább mutassak jól.

Kalap vagy napszemüveg?

Egyszer viseltem kalapot szemüveggel, Rómában a nászutunkon, de nem igazán volt minden jól a helyén. A kalap nyomta oldalt a szemüveg két szárát, így az már túl szoros volt az én fejemnek, de a száz fokban sajna kellett mindkettő. Ha tehetem, akkor csak a szemüveg.

Önbarnító vagy naptej?

A jó Isten így is barna bőrrel ajándékozott meg, minek ide önbarnító. A Dunára sem kell a víz.... Napfényvédő tejet természetesen használok, mikor az eszembe jut.

Milyen lenne az álomnyaralásod?

Megvolt. Róma. Erről feljebb a linken olvashatsz.

Mi a kedvenc nyári italod?

Szeretem a különféle koktéjlokat, azt is ami nem alkoholmentes. A jóból is megárt a sok. Mostanában nálunk itthon a hűtött citromos víz volt a nyerő. Nagyon jól esett a nagy melegekben, és  gyorsan el is készíthető.

Egy nyári napot inkább a szabadban töltenél, vagy a szobában sorozatokat nézve?

A kuckózás számomra  az ősszel egyenlő, így  egy szép nyári napot mindenképpen a szabadban töltenék, és ha lehet víz mellett egyik kezemben egy jó könnyvel, a másikban egy hűsítő koktéjllal. Mióta a Kis-Duna mellett lakunk, szeretek csak úgy leülni a padra,  ott üldögélni, nézni az áramlatot, figyelni az úszkáló kacsákat.

Mi a legjópofább nyári emléked?

Legjópofább emlékre példát nem tudok, de a legszebb egyéretelműen az esküvőnk, és a nászutunk. Mindkettő egy éve volt, ugyanabban a hónapban.

Melyik a kedvenc nyári körömlakkod?

Az én körmeim már nem is emlékeznek, mikor láttak utoljára körömlakkot. A munkám miatt sem nagyon használok, és ha már egy kicsit kényeztetni szeretném magam, leggyakrabban a halvány színányalatokért nyúlok a drogériában.

Melyik a kedvenc nyári illatod?

Kedvenc nyári italom nincs, de nemrég ittam a helyi bistróban jeges kávét vanília fagyival, na az nagyon bejött. És most páran lehet furcsán néztek, hogy Ő mág nem ivott jeges kávét?!?!

Melyik a kedvenc grill ételed?

Itt nem kell sokat gondolkodnom: a csirke grillezve, frissen párolt zöldséggel.

Milyen könyveket ajánlasz nyárra?

Ez az évszak ugye a lazításról, pihenésről, kikapcsolódásról szól, akkor hát olvassunk könnyű példányokat. Jöhet romantika, izgalom és kalandkacagtató. A linkek alattiakat én elolvastam, és elmondhatom, hogy nyárra ideálisak.

Nincsenek megjegyzések: