2016. augusztus 7., vasárnap

Lui, a mi négylábúnk

Ma nagyon írhatnékom van. Vasárnap kora este van, egy szép családi napon vagyunk túl a lévai szülőkkel, és így pihentető levezetésként gondoltam egy cicás posztra. Igen, cicánk van. Nekünk. Egy olyan párnak, ahol feleség egy nagy családi házban nőtt fel főleg kutyákkal körbevéve, és ahol férj mindig panel házban lakott. Így, talán, érthető vagy éppen nem érthető, hogy cica tulajdonosok lettünk. A szomszédban láttam először két kis cicát, és férj már előtte említette Te mi lenne, ha lenne egy cicánk. Én meg mondom Te miért ne. Egy hét után aztán egy helybeli nénitől elhoztuk Luit. Rendes neve Luigi, de Luinak hívjuk. A rövidebb változat talán nem olyan ciki, mikor kiáll az ember a teraszra és egy Luigi nevű állatot szólongat. Egyébként nagyon hallgat rá, és már nagyon megszerettük egymást.


Az első pár napban a garázsban bújt el, a kocsim bal első kerekén lapult meg. Csak kajára jött elő. Később már engedte magát megsímogatni is, utána már a kijött a garázsból. Két napig szoktattuk, hogy nem lépjen le, csak úgy köszönés nélkül. Harmadik nap kitettem a teraszra, tett pár lépést, és ő úgy döntött, benn jobb neki. Na, de én kitessékeltem, azóta meg nem ha csak teheti  a szomszédban játszik Karcsival és Félixxel, a szomszéd macskákkal. De azért benn is nagyon szeret, főleg a kanapé alatt megbújva aludni. Mindenhova követ minket, oda is, ahova még a pápa is egyedül megy. És sajnos még nincsenek ajtók a házban.  Imádom, ahogy a kis tappancsait hallani a padlón, ahogy hirtelen elém veti magát, hogy simogassam meg, ahogy jön és dorombol. A munkában is segít nekünk. Tamásnak fúráskor . Ott ült mellette, és figyelte, meg szagolgatta a vezetéket. Még jó, hogy csak szagolgatta! Nekem felmosáskor a segítőm. Ahogy tolom jobbra-balra a felmosót, ő úgy követve azt, fut jobbra-balra. Közben meg csúszgorál fél métereket. 


Ki ez a másik cica?

A higiéniára odafigyelve, többször mosok fel, ha kintről behozom, vizes kis törölközővel (ami csak az övé) áttörlöm a macsek szőrét, bebiztosítottam egy kullancs és egyéb paraziták elleni védősprayt, a föld kupacot, ahova termel, naponta cseréljük, és minden egyes macska érintkezés után kezet mosunk. 



Délutáni szundi. Most valahogy nem volt szivem felébreszteni....


Kölyök cicaként nagyon játékos, az új játékával, egy pici egérrel nagyon szeret szórakozni, néha úgy kell kiszedni a szemetes kosárból, a kanapé alól, farkát nagyon édesen tudja kergetni, és előszeretettel vizsgálgatja a szobavirágaimat.


Nincsenek megjegyzések: