2016. szeptember 13., kedd

Kreatív anyagok gyüjtése


Nagyon sok tervem, tervünk van a ház csinosítgatását, szobák berendezését, illetve az udvart illetően. Gyakran, mikor kinn ülünk csak úgy a teraszon (mert megtehetjük, van teraszunk), férjjel sorba vesszük a parkosítási ügyeket. Felvázoljuk ki mit akar, nem akar, kinek mi tetsztik, vagy éppen nem tetszik. Sok minden kavarog a fejemben, hogyan nézne ki jól a terasz, hol lehetne füves rész egy kis focinak, hová ültethetném a virágaimat, vagy milyen is legyen a kis sziklakertünk. Ezért is gondoltam arra, hogy egy mappába összegyűjtöm az összes olyan beltéri és kültéri tippeket, melyek segíthetnek a tervezésben, illetve a megvalósításban is. 
És itt jön képbe az én sógornőm, és persze sógorom is. Tavaly szülinapomra egy kreatívkodós, házi mestereknek szóló havi lap előfizetéssel leptek meg. Nagyon jó volt az ötlet. Minden hónapban izgatottan vártam a következő számot, aminek türelmetlenül téptem fel (de szó szerint) a csomagolását, hogy belenézhessek. Számos ötletet, inspirációt tartalmaztak a lapok. Támpontot adott sokszor, merre induljunk. Férjnek is bejött az újság. Mikor még a lakásban laktunk, félre tettem őket jobb időkre. Azok a jobb idők eljöttek, és ma neki is fogtam az érdekes lapokat egy mappába gyűjteni. Ami jobbára szerelést, faricsgálást, vagy egyéb házi mestereknek szánt meló, azt továbbítottam férjnek a garázsba. Szüksége lehet még rá. 
Két fő csoportra osztottam az összegyűjtötteket: amit benn a lakásban tudunk hasznosítani, és ami kinn az udvaron lesz segítségül. Gondoltam sorba rakom őket évszak és ünnep szerint, de ahhoz már több átlátszó irat tartó kellett volna, és én nem nagyon szeretem a dolgokat félbe hagyni. Így is megtelt a mappa, minden szépen áttekinthető. Egy mindig elérhető helyet választottam neki, hogy kéznél legyen.

Szeretném megmutatni, melyek azok, amik nekem a legjobban tetszenek, és el tudnám képzelni pl. a fürdőszobában vagy esetleg a nappaliban.


A hálószobánkhoz tartozik egy zuhanyzó is. A csempék még a dobozukban pihennek, várják, hogy használatba vegyék őket. Mivel szeretem a rendezettséget, és ez a kis polcocska azokkal a cuki fiókokkal nagyon tetszik, elviselném, ha nekünk is hasonló lenne a tükörnél.


Ezt pedig a fő fürdőszobában látnám szívem szerint.


A hétvégén megejtettük a garázs festését. Férjnek szeretnék még a már meglévő polcos szekrényhez ilyen tárolós, akasztós felületet. Nagyon praktikus lenne a munkaasztala fölé, vagy mellé.


 Külön örömet szerezne, ha nekem is lehetne ilyen újság tartóm. Nem tartom praktikusnak az egyik helyről a másikra tevésnek, mert annak sosincs vége. És még ha gurulós is, jönne velem, amerre megyek.:)


Jópofa az ilyen pohár megjelölés, nagy létszámú vendégség esetén egy a lehetséges megoldások közül. És nem időigényes az elkészítése sem. A kamrámban én is szívesen tartanám ilyen tárolókban a tartós élelmiszert, fűszereket, lisztet, tésztát. Ahhoz viszont még több polcra van szükség, de ami késik az nem múlik.


Imádom az ilyen gyorsan és egyszerűen kivitelezhető dísz tárgyakat, de azért abból sem kell egy millió darab, egy-két kis ilyen cuki váza, hozzá még a garden feliratos virággal teli vödör, és kész lenne a terasz díszítése. Nem szeretem ami túlzsúfoltan szépítve, csinosítva van.


Nekünk is épp ilyen székeink vannak, voltak a teraszon. Azért csak voltak, mert az erős napsütésben megfakultak, és egy kis színért kiáltanak. Én csak simán egy színűre gondoltam átfesteni, de ez a barna-fehér kombináció jobban gyere be.


 A bejárati ajtónál van egy kis tér, talán még elfér egy kisebb fából készült, vagy kovácsoltvasos virág állvány, és azon  egy ilyen  régi, fehér tej hordozóban friss virágok, vaaaagy beleültetni.


Nagyon aranyos ez a gumiabroncsból készült hinta. Feldobják az élénk sárga csillagok, és a gyerekek (Panni és Kispeti) hogy örülnének neki.

Egyenlőre a terveknél (is) tartunk, de kisebb-nagyobb lépésekkel haladunk előre. De tervezgetni nagyon jó, mert totál kikapcsol, és izgalommal tölt el, hogy mit is hozunk létre a gondolatainkkal.


Nincsenek megjegyzések: