2016. október 17., hétfő

Őszi hangulatban

A mi házikónk portájára is megérkezett az ősz. Oda kinn már nagyon az van, korábban sötétedik, reggel hatkor, mikor férj kávéját készítem, miden sötét, még a szomszédoknál sem látok sehol világítást. Ma reggel viszont mind a három macsek a teraszunkon, összegabalyodva egy tízszer tíz centis területen feküdt, melegítve egymást. Ha kinyitottam volna az ajtót, azonnal ott termettek volna, kajáért kuncsorogva. Luit is már néha-néha esténként benn tartjuk egy-két órára melegedni, aztán kitesszük társai közé. Micsoda egy szívtelen gazdi vagyok.... "De háta a macskáknak azért van szőrük, hogy ne fázzanak" -érkezik a megnyugtató válasz férjtől. 
Benn is próbáltam őszt varázsolni, a lehetőségekhez képest. Nagy díszítésre még szükség nincs, hiszen még sok minden fog változni, de azért sikerült egy-egy dekorációt elhelyeznem a ház frekventált részeire. Ilyen a konyha, étkező asztal, előszoba, a bejárat előtt, és a nappali.

A dísztököt Tamás anyukájától kaptam. A kis fa házikót pedig bátyámék hozták a tátrai(Csorba-tónál voltak) kirándulásukról.

Az első őszi dekorációk közül, amit még a lakásba vettem.

A bagoly tavalyi szerzemény, sajnos a csőre már leesett.

A róka komás filces kosárka még a Lidlből van.

A gesztenyét a gyerekekkel szedtük, és dísztököt a szomszéd csajszitól kaptam.



Talán még emlékeztek a tavalyi ajtó kopogtatónkra a lakásból. Tele az ősz színeivel.

Szárított purpuré és vanília illat a nappaliban.

Ismét gesztenye, és még van belőle. Valakinek postázhatok?? Ez egy gyenge pillanatom szüleménye: régi váza, gesztenye csordultig, őszi dekortapasz, madzag, és illatos gyertya. A fehér pöttyös abrosz nagy kedvencem lett.


Nincsenek megjegyzések: