2016. november 24., csütörtök

Almás pite

Marha jó vagyok. Egy héten belül ez a második receptes posztom. Ahogy tegnap olvashattátok, elhatároztam, hogy többet fogok sütni. És ma ezt meg is tettem. Nem ültem a babérjaimon. Anyutól kaptunk egy csomó almát, nem hagyhatom őket áttelelni a garázsban... 
Jelen vagyok a pinteresten is. Többek között recepteket is pinelek, így mikor megláttam ezt az almás pitét, tudtam, hogy el kell készítenem. Az eredeti recepten kicsit változtattam. Szerintem azt már hallhattátok tőlem, hogy legtöbbször a magam kénye-kedvére formálok egy sütit. Vagy más gyümölccsel készítem, vagy cukor helyett édesítőt használok, vagy kevesebb cukrot teszek bele, mert nekem már túl édesnek tűnik a sütemény, vagy valami hozzávalót kihagyok. Ez alkalommal kihagytam a diót, ugyanis nem csípem annyira, mert felfúj.  Nagyon szeretek almás pitéket sütni. Nagyon sok variáció létezik. Legutóbb almás palacsintát csináltam, Zsófi bevágott belőle kettő nagyot, Gabi meg négyet.
Egyébként az almás pite a heti menü része volt. Hétfőtől péntekig menü sor van, amit vasárnap férj orra alá dugtam, hogy tisztában legyen vele, milyen kajával várom haza. Mivel már telebeszéltem a fejeteket, hadd jöjjön a lényeg!



Ezután jöhet a másik fele a masszának. A fahéjas almának valami fantasztikus íze van.

És már készen.

Közben rájöttem, hogy az almás-fahéjas süti sütök pontot kihúzhatom az az őszi bakancs listámról. Sőt kettőt is, a sütőtökös pontot is. Na, tényleg jó vagyok!😊



Nincsenek megjegyzések: