2016. november 23., szerda

Kedvencek TAG


A szokásos reggeli blog olvasás közben akadtam rá erre a posztra, ami kicsit bővített változata ennek. Kaptam is az alkalmon. Hiszen amerre csak nézek jóformán mindenhol adventi várakozás, karácsonyi készülődés van, és már tele vele a hócipőm. Nekem ugyanis marhára nincs meg ez a hangulatom, és utálom azt, ami miatt nincs.  Na jó az időjárás is rá tesz egy lapáttal, hiszen hol mínuszok, hol meg napsütéses reggel fogad, szóval még az időjárás sem tudja, mi a helyzet. Amit viszont én tudok, hogy nem akarok ilyen lenni. Kellenek a pozitív hatások, hogy simogassák lelkemet, és ne mardossanak ezek a rossz érzések mások miatt, melyek egy olyan helyzet következményei, amit nem is mi alakítunk, vagy okozunk. Nekem és férjnek azon három emberke jóléte(minden szemszögből!) a legfontosabb, akiket én személy szerint szinte már a sajátomnak érzek.
Ezért is örültem meg, mikor erre a kedvenceim TAG-ra rátaláltam. Kicsit segít kiszakadni a gondolataimból. A lényege, hogy adjuk meg kedvenc számunkat, és annyi kívánságot, elhatározást, dolgot amit utálunk, és helyet ahová szeretnénk eljutni kell felsorolni. Én adtam hozzá pár pontot, ahogy azt Sára is tette.

Kedvenc számom: 7. Azért, mert júliusban születtem.


7 kívánság:
  • bárcsak nem paráznék annyit,
  • bárcsak legyőzném magamban azt az ideges érzést, mikor valakivel találkozom, 
  • bárcsak letudnám zárni magamban a múltat, 
  • bárcsak ne változnék olyanná, mint az, akiben megtalálom azokat a tulajdonságokat, melyek bennem sem tetszenek, 
  • bárcsak el se kezdődött volna ez, ami most van, 
  • bárcsak vége lenne már.


7 elhatározás:
  • nagyobb hangsúlyt helyezek a mozgásra, akár csak napi egy séta, már jobb lesz,
  • többet fogok sütni, az utóbbi időben nagyon elfordultam ettől a hobbimtól,
  • jobban odafigyelek a lelki nyugalmamra, és nem engedem közel más negatív energiáját, 
  • napi pár órát offline töltök a mobilomon, mostanában nagyon rá vagyok kattanva a mobilnetre, 
  • nem lesz lelkiismeretfurdalásom, ha nemet mondok valakinek, pedig ha ketté szakadnék, meg tudnám oldani, hogy segítsek,
  • többet kilépni a komfortzónámból,
  • idén férjjel karácsonyi vásározunk, tavaly az építkezés miatt kimaradt.

7 dolog, amit utálok:
  • ha valaki hülyének néz, 
  • ha valaki kihasznál, 
  • ha valaki mindent tudni akar rólam, de én róla nem tudhatok semmit, 
  • ha valaki szándékosan árt nekem,
  • ha valaki becsapja engem, vagy másokat,
  • ha valaki felsőbbrendűnek érzi magát mástól.

7 hely, ahová szeretnék eljutni:
  • Párizsba, a szerelem városába, 
  • Central parkba, 
  • a Jó barátok panel lakásához, 
  • Angliába, abba a múzeumba, ahol a híres emberek viaszból vannak, 
  • Szlovéniába, egy volt általános iskolatársam  járt ott, és a képek alapján lenyűgözően szép hely,
  • Brazíliába, Jézus szobrához, 
  • A Plitvicei tavakhoz.

 7 álom:
  • delfinekkel úszni, 
  • Hainburgban dolgozni szülésznőket, ez mindig is egy nagy álmom volt, és perfektül beszélni németül, 
  • egy Föld körüli hajóút, 
  • kötni megtanulni, itt azonban tudni kell rólam, hogy varrni is alig tudok:)
  • profi cukrász lenni,
  • latin-amerikai táncos lenni, mármint azok a táncokat versenyszerűen űzni,
  • Adele-t vagy Thalia-t élőben énekelni hallani.

7 érdekesség:
  • rendmániákus vagyok, 
  • a tea filterből  legtöbbször kinyomom a vizet, 
  • régen a kutyákat szerettem jobban, ma már a cicákat, 
  • hajlamos vagyok elhúzni a készülődést, pedig időben neki látok, 
  • szülésznő vagyok, és pánikszerűen félek a terhességtől és a szüléstől, 
  • ha valamire megkérem férjet, és ő nem kezdi el csinálni rövid időn belül, a kérdezőskődésemmel mikor lesz már kész? hajlamos vagyok végsőkig szekálni őt:-(
  • félek bármi nemű fájdalomtól, mivel hihetetlenül alacsony a fájdalom küszöböm.

7 dolog, amit szeretek:
  • a csokiiiiit!!!
  • már az első hidegebb napokban melegítőt hordani, régebben cikinek éreztem, mára már tudom, magamért teszem,
  • egy adott évszak gyömülcseit frissiben leszedni, és abból sütniiii, 
  • mikor férj a kedvenc csokimmal lep meg, és mindig tudja, mikor van rá szükségem, 
  • a kölköket:Gabit, a drága és egyetlen cukiii ikreket, Zsófit és Csabit, illetve Pannit és Kispetit,
  • a reggeli napfényt, ahogy beáramlik a redőny rései közt, 
  • ahogy férj gondoskodik rólam, mikor egy erős hasgörcs levesz a lábamról.

Na jobb is lett a kedvem....









Nincsenek megjegyzések: